خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رفت و آمد هیأت های تجاری به کشور عزیزمان ایران زیاد نمایشی بودند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:در دولت یازدهم رفت و آمدهای هیأت های تجاری و اقتصادی به کشور عزیزمان ایران زیاد به حالت نمایشی بو

رفت و آمد هیأت های تجاری به کشور عزیزمان ایران زیاد نمایشی بودند

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با کلوب خبرنگاران جوان خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی کلوب خبرنگاران جوان، در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر از قیمت رشد اقتصادی 5 درصد جهت امسال صحبت می شود به نظر شما آیا این قیمت محقق می شود،گفت:نه تنها این مقدار باید محقق شود بلکه باید زیاد از این میزان هم باشد.

عبارات مهم : ایران
وی اظهار داشت: نقدینگی در دست مردم تقریباً دو برابر شده است و از جهت دیگر مردم قدرت خرید ندارند،که رکود موجود در بازار ناشی از همین امر است.

حاجی دلیگانی درپاسخ به این پرسش که مهمترین قدمی را که دولت در حال حاضر باید در خصوص برطرف مسائل اقتصادی بردارد چیست،یادآور شد:جامعه به دنبال رونق اقتصادی است. گامی که دولت باید در این راستا بردارد برطرف تبعیض بین حقوق بگیران است. از طرف دیگر دولت لایحه مورد نیاز را جهت دایمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری هنوز ارائه نداده است.

حاجی دلیگانی در پاسخ به این پرسش با توجه به اوضاع اقتصادی کشور آیا وقت تک نرخی شدن قیمت ارز فرا نرسیده،گفت: اگر بانک مرکزی درست عمل کند می تواند این کار را به انجام برساند.
وی با اشاره به ورود هیأت های تجاری عنوان کرد: در دولت یازدهم رفت و آمدهای هیأت های تجاری و اقتصادی به کشور عزیزمان ایران زیاد به حالت نمایشی بودند چراکه خودشان هم با این مسئله روبرو بودند که بانکها حسابهای آنها را مسدود کرده بودند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایران | اقتصادی | رونق اقتصادی | خبرنگاران جوان | اقتصادی | رونق اقتصادی | بانک مرکزی | مشکلات مالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *