معرفی کتاب فرکانس

لیندا وست، نویسنده پرفروش آمریکایی‌تبار، در کتاب فرکانس شما را به درک معنای عمیق قانون جذب دعوت می‌کند. در این اثر شگفت‌انگیز و خواندنی به کشف رازهایی از جهان هستی نائل خواهید آمد که هر کدام قدرت جادویی دگرگون کردن زندگی‌تان را دارد!

درباره کتاب فرکانس:

درک فرکانس‌ها یکی از مهم‌ترین درس‌هایی است که باید برای تسلط بر سرنوشت خود بیاموزید!

با خواندن عمیق و درک این کتاب، فرکانس زندگی‌تان را خودتان تنظیم خواهید کرد. اگر در گذشته به چیزی که می‌خواستید، دست نیافته‌اید، به‌خاطر فرکانس‌های ضعیفی بوده که تولید می‌کرده‌اید و البته اگر اتفاقات خوبی هم برایتان افتاده، به‌خاطر فرکانس‌های قوی و درونی خودتان بوده است.

کتاب فرکانس (The Frequency: Fulfill all Your Wishes by Manifesting With Vibrations) به شما درس‌هایی می‌آموزد که آنچه آرزویش را دارید، می‌توانید به واقعیت تبدیل کنید و پس از خواندن این اثر به خوبی می‌دانید که چطور باید زندگی مورد علاقه خود را بسازید.

حیات جسمانی ما محدود است، اما میان عشق ورزیدن یا عدم عشق حق انتخاب داریم. بنابراین نیاز است که عاقلانه انتخاب کنیم. مسیر برایمان منور شده و منجیانی پیش از این به سوی ما فرستاده شده‌اند. عشق، آموزۀ پیامبران و نیروی فرشتگان است. بیماری‌ها، جدایی‌ها و ترس‌ها در برابر چهرۀ حقیقی عشق راهی جز گریز ندارند، چرا که عشق سیمای خداوند بر روی زمین است.

شما با خواندن کتاب حاضر با این فرکانس الهی تطهیر خواهید شد و قادر خواهید بود که به اطلاعات بالاتر دسترسی پیدا کنید و عشق را بسان «قدرت نهایی» برای خلق معجزه در زندگی‌تان به کار بگیرید. با درک کامل مبحث فرکانس می‌آموزید که ماهیت عشق و فضای آن در زندگی‌تان است چرا که عشق نیرویی در پس تمام شناخته‌ها و ناشناخته‌هاست.

لیندا وست (Linda West) در جمله‌ای تکان‌دهنده و الهام‌بخش در ابتدای کتاب می‌گوید: «یادتان باشد! اگر من توانستم، پس شما هم می‌توانید!»

خواندن کتاب فرکانس به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از خواندن کتاب راز شگفت‌زده شده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم این کتاب خارق‌العاده را فورا بخوانید؛ زیرا «فرکانس» اسراری از قانون جذب را فاش می‌کند که در کتاب راز به آن‌ها اشاره‌ای نشده است! تمامی علاقمندان کتاب‌های الهام‌بخش و انگیزشی از مطالعه این اثر لذت خواهند برد.

با لیندا وست بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده‌ای فعال و پرفروش در زمینه ادبیات داستانی و غیر داستانی است. لیندا وست، به عنوان مادری مجرد، عاشق زندگی‌ست و از طریق نوشتن امرار معاش می‌کند.

در بخشی از کتاب فرکانس می‌خوانیم:

خیلی‌ها از رنجی که احتمالاً عشق به‌همراه دارد،‌ می‌ترسند. هرکسی برای حفاظت از قلبش، دور احساسات خود سنگر مستحکمی می‌سازد. دسترسی به آنچه در پسِ دروازه‌های حفاظت‌ شده است، نیروی زیادی می‌طلبد. جالب است که این دروازه را دیگران بنا نکرده‌اند؛ بلکه خودتان ساخته‌اید.

این دروازه شما را از دیگران جدا می‌کند. اما همچنان شاهد عیان‌ شدن بزرگ‌ترین ‌ترس‌هایتان هستید؛ زیرا خودتان را از عشق محروم کرده‌اید و جلوی جریان طبیعی آن را گرفته‌اید. اما رودخانه سرانجام راه خود را پیدا می‌کند. شما هم باید اجازه دهید تا رودخانه‌ی عشق که از جوهره‌ی خودتان جریان می‌گیرد، آزادانه در زندگی شما جاری شود تا با جهانیان خالصانه ارتباط برقرار کنید. نباید اجازه دهید که ‌ترس جلوی این جریان را بگیرد و آن را مسدود کند! نباید اجازه دهید دیوارهای دروغین، شما را از سعادت حقیقی بازدارد! سعادتی که در پی آن هستید، همواره در وحدت و یکی‌ شدن است.

وقتی سنگرهای دروغین خود را در هم بشکنید و بگذارید عشق در زندگی‌تان جاری شود، در جریان زلال آن تطهیر می‌شوید و به‌سوی مقصد خود روانه می‌گردید.

باید ترس را از منظر جدیدی بررسی کنیم. دیگر نباید قربانی‌ ترس باشیم. زمان آزادی فرارسیده است. البته ترس‌هایتان را خوب بشناسید و فراموش نکنید. شناخت همین ‌ترس‌ها راه را به شما نشان می‌دهد.





دانلود

دانلود فایل ها