دانلود رایگان کتاب بورس مساوی ثروت: راهنمای کاربردی برای ورود و شروع سرمایه ‌گذاری در بورس ایران + PDF

 

معرفی کتاب بورس مساوی ثروت: راهنمای کاربردی برای ورود و شروع سرمایه ‌گذاری در بورس ایران

کتاب مبادله ثروت برابر: یک راهنمای عملی برای ورود و شروع سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار ایران ، تالیف اسماعیل رسولیان رهقی ، راه حل هایی را به شما ارائه می دهد که نه تنها ارزش پول شما را حفظ می کند بلکه باعث رشد چشمگیر آن می شود.

خرید بورس مساوی ثروت

 

 

همه شما می توانید با اندکی پول که دارید گام های بلندی بردارید. همچنین ممکن است باور داشته باشید که اگر این ایده کاملاً درست نباشد ، با جمع آوری پولی که از کار خود به دست می آورید ، می توانید درآمد کسب کنید! کتاب برابر با ثروت به شما می گوید که پول شما به دلایل مختلف با گذشت زمان ارزش خود را از دست می دهد و اگر می خواهید ثروتمند شوید ، باید ارزش آن پول را حفظ کنید و آن را رشد دهید.

Pdf بورس مساوی ثروت

بازار سهام برابر است با ثروت کسانی که می خواهند از همه فرصت ها برای صلح آینده زندگی خود استفاده کنند و محدود به روش ها و روش های قدیمی نباشند.

این روزها با نگاهی به زندگی مردم و تلاش آنها متوجه خواهید شد که هرکسی می خواهد با توجه به توانایی مالی و افکارش زندگی بهتری بسازد. به عنوان مثال ، شغل دوم را انتخاب کنید یا تمام کارهای خانوادگی را داشته باشید.

 

دانلود کتاب بورس مساوی ثروت pdf

بیشتر مردم نسبت به آنچه که دارند بی تفاوت هستند و بیشتر در مورد آنچه که ندارند فکر می کنند. این روزها مردم برای داشتن چیزهای بیشتر تلاش می کنند اما آنچه از این طریق بدست می آورند تفاوتی با آنچه ندارند دارند. افراد زیادی هستند که فقط به دنبال پول زیادی برای سرمایه گذاری هستند و نمی دانند همان سرمایه اندکی که در گوشه گوشه خانه هایشان دفن شده است می تواند در بورس سهام بسیار ارزشمند باشد.

دانلود کتاب بورس مساوی ثروت رایگان

به نظر شما 100 هزار تومان بسیار بی ارزش است و شما با این مقدار پول نمی توانید به خواسته های خود برسید. بنابراین شما برای آن ارزشی قائل نیستید و به راحتی می توانید آن را هزینه کنید و به هیچ وجه فکر نمی کنید که اگر بتوانید آن را به روش صحیح هزینه کنید ، در آینده نزدیک این پول اندک به یک سرمایه گذاری بزرگ تبدیل خواهد شد.

PDF کتاب بورس مساوی ثروت

برای ثروتمند شدن کافی است دیدگاه خود را تغییر دهید ، فرصت های پیرامون خود را تشخیص دهید و برای آنچه که دارید ارزش قائل شوید. شما عادت دارید که پول خود را صرف چیزهایی کنید که در آنجا بودن یا نبودن فرقی نمی کند. اما اگر به اصل سرمایه و رشد آن فکر کنید ، دنیای شما کاملاً تغییر خواهد کرد.

فروش فایل در کتاب راه

نسخه pdf کتاب بورس مساوی ثروت
مفهوم کتاب بورس مساوی ثروت
دانلود کتاب بورس مساوی ثروت pdf
خرید کتاب بورس مساوی ثروت
بخشی از کتاب بورس مساوی ثروت
دانلود کتاب بورس مساوی ثروت رایگان
خلاصه کتاب بورس مساوی ثروت
دانلود کتاب بورس مساوی ثروت
PDF کتاب بورس مساوی ثروت
فایل کتاب بورس مساوی ثروت
دانلود فایل بورس مساوی ثروت
کتاب بورس مساوی ثروت برای آیفون
کتاب بورس مساوی ثروت برای اندورید
دانلود بورس مساوی ثروت برای گوشی
دانلود کتاب بورس مساوی ثروت برای موبایل
دانلود رایگان کتاب بورس مساوی ثروت
pdf بورس مساوی ثروت رایگان
دانلود بورس مساوی ثروت
دانلود بورس مساوی ثروت نسخه فارسی
دانلود کتاب بورس مساوی ثروت فارسی
Pdf بورس مساوی ثروت
نسخه الکترونیکی کتاب بورس مساوی ثروت
بورس مساوی ثروت




دانلود

دانلود فایل ها