دانلود رایگان کتاب غیرممکن ممکن است ژوزف مورفی , دانلود کتاب غیرممکن ممکن است ژوزف مورفی , دانلود رایگان کتاب فقط غیرممکن غیرممکن است , دانلود رایگان کتاب فقط غیرممکن غیرممکن است آنتونی رابینز , خلاصه کتاب غیر ممکن ممکن است , فقط غیرممکن غیرممکن است pdf , دانلود رایگان کتابهای دکتر ژوزف مورفی , دانلود کتاب قدرت پول از ژوزف مورفی

کتاب غیر ممکن ممکن است

غیر ممکن ممکن است

کتاب صوتی غیر ممکن ممکن است از ژوزف مورفی

غیر ممکن ممکن است از ژوزف مورفی

غیر ممکن ممکن است اثری از دکتر ژوزف مورفی، ژوزف در(۲۰ مه ۱۸۹۸) مصادف با (۳۰ اردیبهشت ۱۲۷۷) در ایرلند متولد شد به مدت پنجاه سال نویسندگی و تدریس و مشاوره و سخنرانی برای هزاران نفر در سراسر جهان کرد، و تحصیلات عالی خود را در زادگاهش ایرلند و انگلستان به پایان رساند و دکترای علوم مختلف از قبیل الهیات و شیمی و فیزیک و غیره دریافت کرد. بعد از سالها پژوهش و تحقیق و مطالعه ادیان بزرگ جهان به این نتیجه رسید که انرژی و قدرت لایتناهی وجود دارد که می‌تواند زندگی انسانها را متحول سازد.

غیر ممکن ممکن است

دکتر مورفی به مدت نیم قرن مردم دنیا را به آرامش و مهربانی و صلح و صفا فراخواند و حاصل تجربیات وآموخته‌های خود را به شکل کتاب و سخنرانی در دسترس عموم مردم قرار داد از جانب مردم ودوستداران روانشناسی وموفقیت استقبال بی نظیری شد در کلیسای علوم الهی در لس آنجلس به مدت ۲۸ سال به سخنرانی پرداخت، حدود ۱۳۰۰ الی ۱۵۰۰ نفر در سخنرانی‌هایش هر یکشنبه حضور می‌یافتند. او روزانه به سخنرانی در برنامه‌های رادیویی پرداخت و محبوبیت فراوانی کسب کرد. او در سال ۱۹۷۶ به لاگونا هیلز، کالیفرنیا نقل مکان کرد، در آنجا به سخنرانیهایش در هر روز یکشنبه او ادامه داد.

ژوزف مورفی در(۱۶ دسامبر ۱۹۸۱) مصادف با (۲۵ آذر ۱۳۶۰) رخت به دیار باقی برکشید و همانگونه که خود گفته بود: انسان با مرگ بیگانه است ولی در ساحتی دیگر کالبدی نو پیدا می‌کند و حیات نوینی را تجربه می‌نماید، چرا که هر پایانی را آغازی است. اگر به درستی از ظرفیت روحی و فکری خود استفاده کنیم و با این نیرو ارتباط برقرار کنیم شاهد اعجازهایی در زندگی خود خواهیم شد.

 کتاب صوتی غیر ممکن ممکن است ژوزف مورفی

ژوزف مورفی در کتاب  غیر ممکن ممکن است می گوید، که روح آدمی مانند گلستانی است که در آن افکار و احساسات بارور می شوند و پرورش می یابند، و آنچه را که به ضمیر باطن سپرده ایم روزگاری شاهد تحقق آن خواهیم گشت و این اصل و قانونی جهانی و بشریست. دکتر ژوزف مورفی که اینک برای خوانندگان روانشناسی نام است آشنا، با اصالت بخشیدن به قدرت اندیشه و نیروی ضمیر، ما را از انحرافات فکری و رویارویی با ملایمات و مشکلات زندگی باز می دارد و روش درست اندیشیدن را نشان می دهد مرفی عقیده دارد که مسئول شمردن شرایط و اوضاع و احوال به عنوان عامل اصلی نگون بختی شیوه ای پسندیده نیست. و باید با نگرش جدید به مسائل نگریست. چون این خود ما هستیم که با دست کم گرفتن خویش تسلیم امواج حوادث می شویم و دست از تلاش بر می داریم در حالی که ما باید توانگری را در خود باور کنیم . حال این سوال پیش می آید که آیا به راستی می توان از قلمروی غیر ممکن گذر کرد. این گفته شکسپیر را نباید از یاد برد، اگر روح آماده باشد همه چیز مهیا و در دسترس خواهد بود. کتاب صوتی غیر ممکن ممکن است که هم اکنون در اختیار شماست چهارمین اثر ژوزف مرفی است از دیگر کتاب های او می توان به کتاب های  «قدرت فکر»، «تقویت و تمرکز فکر»، «قدرت پول» «راز و نیاز» ، «هفت معجزه عشق »، «لحظه های آرام با خدا» ، «در مکتب عشق» ، «نیروی تخیل مثبت »  نام برد که با استقبال فراوان مطالب و مباحث روانشناختی روبرو شده، کتاب صوتی غیر ممکن ممکن است در اینجا عرضه شده که امید است که بتواند مورد توجه خوانندگان گرامی مکتب نوین قرار بگیرد.

سخنانی از ژوزف مورفی:

«اگر بتوان در همه احوال حق شناس و شکرگزار بود درهای معجزه به روی انسان گرفتار همواره باز خواهد ماند.»
« ما وقتی سال های عمر را می شماریم که دیگر چیزی برای شمارش در اختیار نداریم.»
« منشا همه بیماریها در فکر است.»
« چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد.»
« ترس را از خود بران و با خود بگو من با نیروی شعور خود قدرت انجام هر کاری را دارم.»
« هر کس از قدرت انتخاب برخوردار است پس سلامتی و شادی را انتخاب کند.»
« قانون زندگی , قانون باور است.»
« باور به طور خود بخود به اجرا در میاید.»
« به ضمیر باطن خود به صورت یک هوش زنده و یک یار موافق بنگرید.»
« اندیشه هایتان را عوض کنید تا سرنوشتتان عوض شود.»
« ضمیر باطن شما سازنده بدن شماست و میتواند شما را درمان کند.»
« آدمی محصول تفکرات خویش است و تصورات و تخیلات شخص است که سرنوشت و تقدیر او را رقم می زند.»
« اگر به درستی از ظرفیت روحی و فکری خود استفاده کنیم و با این نیرو ارتباط برقرار کنیم شاهد اعجازهایی در زندگی خود خواهیم شد.»





دانلود

دانلود فایل ها