از جمله رمان هایی که همیشه و درهردوره زمانی طرفداران خودش را داشته است رمان های عاشقانه است ،و صدالبته رمان های عاشقانه با نثر ساده و روان.و رمان های نیلوفر لاری همیشه طرفداران خودش را داشته است.

این رمان او که دو آتیشه نام دارد نیز مانند سایر رمان های پرطرفدار او دارای نثری ساده و روان است و به جزئیات به زیبایی پرداخته شده است نویسنده به بیان دقیق شخصیت ها،موضوعات،عواطف و احساسات آنان پرداخته است و از دیگر ویژگی های مثبت آن این است که جزئیات صحنه هارا به طور دقیق توصیف کرده است و این باعث شده که مخاطب به خوبی با کتاب ارتباط بگیرد.

در قسمت از این کتاب نوشته شده:

چطور تو سرلجبازی آینده دخترتو نادیده گرفتی و با این که میدونستی کیا و سایه از بچگی همدیگرو میخوان مانع ازدواج و خوشبختیشون شدی؟!حالا به من میگی که مصلحت بچه هامو در نظر نمی گیرم…

درباره نیلوفر  لاری:

نیلوفر لاری متولد سال ۱۳۶۰ است و یکی از نویسندگان مشهور معاصر ایرانی است او از جمله نویسندگان پرتلاشی است که بیش از ۲۰ رمان نوشته است و بیشتر ما اورا با رمان کسی پشت سرم آب نریخت شناختیم.

بیشتر مضامین رمان های او عاشقانه است و از ویژگی های اثار او می توان به این نکته اشاره کرد که او همیشه سعی داشته که بتواند به خوبی با مخاطب ارتباط بگیرد. و از دیگر نکات مثبت او این است که برای نوشتن هر رمانی به طور حتم نظرات خوانندگان را در اثار قبلی اش در نظر می گیرد و این باعث محبوبیت بیشتر او شده است….

 





دانلود

دانلود فایل ها