از جمله رمان هایی که همیشه و درهردوره زمانی طرفداران خودش را داشته است رمان های عاشقانه است ،و صدالبته رمان های عاشقانه با نثر ساده و روان.و رمان های نیلوفر لاری همیشه طرفداران خودش را داشته است.

در این قسمت رمان عاشقانه و جذاب دیگری از نیلوفر لاری به شما معرفی می کنیم و آن هم کتاب “چله نشین عشق است”.

داستان این کتاب درباره دختری به نام مینا است ،مینا که صدایی بسیار زیبا و دلنشینی دارد دردهکده ای به نام “کندلوس”زندگی می کند اما مردم دهکده ای که او در آن زندگی می کند اورا به دلیل عشق به پلنگی و مردی به نام فرامرز اورا مورد اذیت و آزار قرار می دهند مینا که دیگر از رفتار های آنان خسته شده است برای رهایی از اذیت های آنان به جنگل پناه می برد و هربار که آواز می خواند دیگران را متعجب می کند ،او با این که زندگی سختی در جنگل دارد اما دیگر هیچ وقت نمی خواهد که به دهکده برگردد و دوست دارد تا به ابد در همان جنگل زندگی کند و برای همیشه تبدیل به افسانه ای می شود‌.

درباره نیلوفر  لاری:

نیلوفر لاری متولد سال ۱۳۶۰ است و یکی از نویسندگان مشهور معاصر ایرانی است او از جمله نویسندگان پرتلاشی است که بیش از ۲۰ رمان نوشته است و بیشتر ما اورا با رمان کسی پشت سرم آب نریخت شناختیم.

بیشتر مضامین رمان های او عاشقانه است و از ویژگی های اثار او می توان به این نکته اشاره کرد که او همیشه سعی داشته که بتواند به خوبی با مخاطب ارتباط بگیرد. و از دیگر نکات مثبت او این است که برای نوشتن هر رمانی به طور حتم نظرات خوانندگان را در اثار قبلی اش در نظر می گیرد و این باعث محبوبیت بیشتر او شده است….

 





دانلود

دانلود فایل ها