همه ی ما انسان ها براساس فطرتمان در هر لحظه ای خدارا یاد می کنیم و با فکر ویاد خدا آرامش میگیریم..امکان ندارد کسی باشد که با نام و ذکر خدا آرام نشود‌.هروقت که دلمان می گیرد و ناراحت می شویم یا دلمان شکسته است با خدا حرف میزنیم،اشک می ریزیم،سبک می شویم آنقدر حرف های نگفته داریم که با خدا بزنیم که به خودمان می آییم و میبینیم که چقدر سبک شده ایم…در اینجا رمانی زیبا از نیلوفر لاری به نام به خدا نامه خواهم نوشت داریم.رمانی که شاید حرف دل خیلی از ما باشد،شایداصلا تمام آن حرف های نگفته ای باشد که با خدا داریم در این رمان جای گرفته باشد.

داستان رمان درباره دختری به نام رکسانا است که همراه پدر و مادر خود زندگی می کند و اوضاع مالی خوبی نیزدارد تا اینکه پسردایی مادرش به ایران باز می گردد و با پدر رکسانا درکاری شریک می شود. بعد از مدتی پدر رکسانا به رابطه میان همسر و پسردایی همسرش مشکوک می شود و این شک مسبب این می شود دست به قتل همسر خود ببرد و به اعدام نیز محکوم شود و این قتل در مقابل چشمان رکسانا اتفاق افتاده است و این اتفاقات تمام زندگی اورا زیرو رو می کند و او به دختری بی کس و تنها تبدیل شده و مجبور به زندگی با زن عمویش می شود….

 

درباره نیلوفر  لاری:

نیلوفر لاری متولد سال ۱۳۶۰ است و یکی از نویسندگان مشهور معاصر ایرانی است او از جمله نویسندگان پرتلاشی است که بیش از ۲۰ رمان نوشته است و بیشتر ما اورا با رمان کسی پشت سرم آب نریخت شناختیم.

بیشتر مضامین رمان های او عاشقانه است و از ویژگی های اثار او می توان به این نکته اشاره کرد که او همیشه سعی داشته که بتواند به خوبی با مخاطب ارتباط بگیرد. و از دیگر نکات مثبت او این است که برای نوشتن هر رمانی به طور حتم نظرات خوانندگان را در اثار قبلی اش در نظر می گیرد و این باعث محبوبیت بیشتر او شده است.

 





دانلود

دانلود فایل ها