اگر به دنبال کتاب ایرانی خوب هستید کتاب ربات عاشق  اثر آرمین کاظمی را به شما پیشنهاد میکنیم

ربات عاشق داستان کوله گردی به نام ماروکو است. او در سفری به شهری پیشرفته با موسسه ای آشنا می‌شود که سفرهای مجازی برگزار می‌کند. مارکو برای تجربه «شبیه سازی یک سفر» لباس مخصوص می‌پوشد و به وسیله‌ی سلول شبیه ساز به دنیای مجازی وارد می‌شود. جذابیت های بی انتهای دنیای مجازی و سفر های شبیه سازی باعث می‌شود مارکو برای ماه ها در سلول شبیه ساز زندگی کند. سلول شبیه ساز همانند چراغ جادو، تمام آرزو های مارکو را براورده می‌سازد. او از همین سلول شبیه ساز به تمام جاهای زیبای دنیا سفر می‌کند، به گذشته می‌رود، برای راه اندازی کسب و کار آموزش می‌بیند، عاشق می‌شود، ازدواج می‌کند، بچه دار می‌شود در نهایت سفر شبیه سازی شده به مرگ را تجربه می‌کند.

.

.

 

قمستی از کتاب: یادتون نره ما تو زمونه ای زندگی می کنیم که که باید در لحظه یاد بگیریم و در لحظه انجام بدیم. خودتون رو با شرایط هماهنگ کنین. همین حالا شروع کنین. شما دیگه به این نیاز ندارین که سال ها توی دانشگاه پول و وقت خودتون رو هدر بدین. هرچیزی که برای دونستن نیاز دارین و حتی بیشتر از اون رو، فناوری در اختیارتون قرار داده. به لطف فناوری، من یا یکی مثل من همیشه همراه شماست.

درباره کتاب:

این کتاب یه داستان سرگرم کننده است با یه موضوع جدید. خیلی خوب است که درباره این حقیقت که فناوری چه تاثیری رو زندگی و آینده و کسب و کارمان میگذارد اینقدر قشنگ توضیح داده و آگاهمان کرده است. و اینکه  اصلا فکرش را نمیکنیو که این کتاب اینقدر چالشی و به نوعی مهندسی شده باشد. می توان گفت این کتاب باعث می شود مانسبت به آینده مان هشیارتر بشیم و آگاهنه تر تصمیم بگیریم و عمل کنیم. واقعا  از کتابهای تاثیرگذاری است که می توانید بخوانید.

 





دانلود

دانلود فایل ها