همه شما نام نیلوفر لاری را حداقل یکبار به عنوان یک نویسنده زن موفق شنیده اید.رمان های عاشقانه و جذاب او همیشه طرفداران خودش را داشته است.از ویژگی های مثبت رمان های نیلوفرلاری احساس همزاد پنداری کردن مخاطبان با شخصیت های رمان های اوست او شخصیت های اصلی داستانش را از میان مردم عادی می گزیند و همین باعث می شود به خوبی احساسات شخصیت هارا درک کند و یا حتی از ان ها عبرت بگیرد.. رمان یادش بخیر نازلی یکی دیگر از رمان های جذاب این نویسنده است.

در بخشی از کتاب یادش بخیر نازلی می خوانیم:

یادش بخیر نازلی انگار همین دیروز بود تصویر آن روزها همیشه مثل آینه روشن و شفاف جلوی چشمان من برق می زند مگر می شود آدم خاطراتش را حتی برای یک لحظه ازیاد ببرد!من هرگز از گذشته ام جدانبودم انگار هنوز هم درهوای همان روزها نفس می کشم فقط گاهی که جلوی آینه قرار می گیرم متوجه گذر زمان می شوم و تنها درآن هنگام است که به این حقیقت واقف می شوم که روزگاری بس دور و دراز برمن گذشته است آری نازلی!از تو پنهان نمیکنم گاهی اه پرسوز سینه ام را آتش میزند و زبانه می کشد بیرون گریه هم میکنم از ان گریه ها که تو میدانی و بس.

درباره نیلوفر  لاری:

نیلوفر لاری متولد سال ۱۳۶۰ است و یکی از نویسندگان مشهور معاصر ایرانی است او از جمله نویسندگان پرتلاشی است که بیش از ۲۰ رمان نوشته است و بیشتر ما اورا با رمان کسی پشت سرم آب نریخت شناختیم.

بیشتر مضامین رمان های او عاشقانه است و از ویژگی های اثار او می توان به این نکته اشاره کرد که او همیشه سعی داشته که بتواند به خوبی با مخاطب ارتباط بگیرد. و از دیگر نکات مثبت او این است که برای نوشتن هر رمانی به طور حتم نظرات خوانندگان را در اثار قبلی اش در نظر می گیرد و این باعث محبوبیت بیشتر او شده است….

 





دانلود

دانلود فایل ها