رمان یلدا؛ ایا شما به عشق تصادفی اعتقاد دارید؟به نظر شما عاشق شدن در نگاه اول امکان پذیر است؟ عشق واژه ای عجیب و پر رمز و راز است که در زندگی همه انسان ها حضور دارد.بیشتر اوقات عشق نا غافل به سراغ ادم می اید و دل را اسیر خود می کند. اصلا همین خاصیت عشق است.اینکه بیخبر از همه جا دل باخته ی او شوی،گویی که دیگر قلبت دراختیار تو نیست و برای دیگری می تپد…داستان عشق ادم های این دنیا هرچند متفاوت اما نقطه ی مشترکی دارند و ان هم علاقه مند شدن به کسی که از خودت بیشتر دوستش میداری.

یلدا” نام اثر زیبای دیگری از م.مودب پور است.قلم زیبای مودب پور این بار روایت گر عشقی تصادفی است. پسری به نام “سیاوش” که برای عمل اپاندیس پدر دوستش “نیما”به بیمارستان رفته است به طور تصادفی با یلدا روبه رو می شود. یلدا نیز دختری است که به تازگی از خارج ازکشور برگشته است و با پیرزنی تصادف می کند. زمانی که او با اضطراب پیرزن را به بیمارستان می رساند سیاوش را نیز میبیند.ضمن اینکه یلدا همسایه نیما بوده و خواهر سیاوش هم پزشک همان بیمارستان است.

در ادامه این داستان پای زنی به نام “شیوا”به این قصه باز می شود،شرایط سخت زمانه و ندانم کاری اطرافیان شیوا سبب شده که او از راه به درشود و در دام اعتیاد و فحشا نیز گرفتار….شیوا که دچار بیماری ایدز نیزشده است از زندگی اش روایت می کند .

مودب پور با بیان زیبایی که دارد در این رمان شخصیت های مختلف و داستان زندگی ان هارا به زیبایی پوشش داده است که مجموع همه انها داستان زیبای یلدارا تشکیل می دهند.

اگر از طرفداران مودب پور هستید و می خواهید بدانید که سرانجام این عشق تصادفی چه می شود پیشنهاد می کنم رمان زیبای یلدا را از دست ندهید.





دانلود

دانلود فایل ها