مشخصات کتاب:

نام کتاب:بیست زخم کاری

نویسنده:محمود حسینی زاد

تعداد صفحه:۱۲۷

سال انتشار شمسی:۱۳۹۹

درباره کتاب:

رمان داستان مردی است که می خواهد سلطه گر باشد. در ابتدا پیرمردی ثروتمند و دارا جان می دهد، پزشکی قانونی مرگ را عادی اعلام می کند اما این تازه آغاز ماجراست… حسینی زاد مبنای روایت خود را بر اموری ممنوعه گذاشته که به‏ تدریج روح قهرمان های او را فاسد می کند. ولع، حرص، کشتن، کذب و البته میل به بزرگ بودن در جای‏ جای این رمان خواندنی و جذاب نیروی محرکه‏ ی قهرمان های اصلی اوست. اما در تاریکی و سایه ‏ی دیگران، آن زخم خورد گان ساکت بی‏کار ننشسته اند و منتظر فرصت هستند. نویسنده رمان خود را با ریتمی سریع و در دل تهران روایت می کند و البته مکان هایی دیگر. اما محور تهران است و شاید ویلایی در شمال که نفرین اصلی آن جا رقم می خورد. بیست زخم کاری، تجربه ی یک رئالیسم پرشتاب، قرار است مخاطب را مجذوب خود کند.

کلام آخر:

بیست زخم کاری یک رمان اجتماعی با چاشنی خشونت است. این کتاب در ژانر تریلر نوشته شده و هیجان و استرس را به خوبی به مخاطب منتقل می‌کند.

محمود حسینی‌زاد در این اثر خود به سراغ داستانی نو و به‌روز می‌رود و با بیانی شفاف و روشن به فسادهای اقتصادی در ایران امروز می‌پردازد.

حسینی‌زاد به طور کامل مفهوم آقازادگی و نظام سرمایه‌داری بی‌قانون را برای مخاطب خود به نمایش می‌گذارد و مسائلی همچون فساد سیاسی و اقتصادی، رانت‌خواری، خشونت، خیانت، حرص و طمع، ریاکاری، اشرافیت مدرن، شهوت و… را مورد نقد قرار می‌دهد.

درباره نویسنده:

محمود حسینی زاد (زاده ۱۳۲۵ تهران) نمایش نامه نویس، مترجم آثار آلمانی، داستان نویس، و منتقد ادبی ایرانی است.محمود حسینی زاد به همراه پترس مارکاریس (نویسندهٔ مطرح یونانی )و نوین کیشور (موسس انتشاراتی سیگال در کلکته )به عنوان برگزیدگان مدال گوته در سال ۲۰۱۳ میلادی معرفی شده اند.در معرفی انستیتو گوته از محمود حسینی زاد از او به عنوان مهم ترین مترجم ادبیات آلمانی زبان معاصر به فارسی یاد شده است





دانلود

دانلود فایل ها