غیرممکن است اهل مطالعه باشید و نام م.مودب پور این نویسنده محبوب و صدالبته خوش قلم به گوشتان نخورده باشد.

با شنیدن اسم م.مودب پور اولین اثری که به ذهنمان می رسد معروف ترین کتاب او یعنی( پریچهر) است.این کتاب پرطرفدار حدود ۲۰ بار تجدید چاپ شده است که این نشان از زیبا بودن این اثرمیدهد.

داستان این کتاب درباره پسری است به نام فرهاد که تازه به ایران برگشته است او که در رویای خود شیفته دختری است ناگهان در دنیای واقعی با دختری شبیه به همان دختر رویاهایش به نام فرگل آشنا می شود و این شروع داستان آنهاست.

اما همانطور که از اسم این کتاب پیداست زمانی که فرهاد و دوستش به طور اتفاقی با پیرزنی به نام پریچهر اشنا می شوند قسمت اصلی داستان آغاز می شود این پیرزن که احساس عجیبی نسبت به این دونفر دارد فرهاد و دوستش راهم مجذوب خودش می کند،پریچهر زنی است که سختی های زیادی در زندگی اش کشیده و داستانش را برای فرهاد و دوستش بیان می کند این دیدار ها ادامه می یابد و هربار فرهاد را بیشتر مشتاق شنیدن داستان پریچهر می کند .

داستان زندگی پریچهر انقدر عجیب و پررمزوراز است که خواننده هم احساس می کند در همان زمان حضور دارد و تمامی این اتفاقات را با چشم خود می بیند و با او همزاد پنداری می کند شاید کمتر کسی باشد که با وجود تحمل این مشکلات بتواند به زندگی خود ادامه دهد.

اما فرهاد در همین میان با مشکل تازه ای روبه رو می شود و آن هم مریضی فرگل است اوکه نمیخواهد این عشق رویایی نافرجام بماند خودش را به آب و آتش میزند و تنها تسکین درد او همین ملاقات ها با پریچهر است .

و اما این داستان زیبا و جذاب با پایانی غیرمنتظره به پایان می رسد و این عشق رویایی هم به پایان خود می رسد.





دانلود

دانلود فایل ها