اگر شما به خواندن رمان ،مخصوصا رمان های عاشقانه علاقه دارد این مطلب برای شماست!با شنیدن نام رمان های عاشقانه یکی از نویسندگانی که به یاد می آوریم نیلوفر لاری است.خیلی ها با رمان ها و کتاب های ایشان خندیدند،گریه کردند،عاشق شدند و خاطره های زیادی دارند.. در این قسمت نیز با رمانی دیگر از خانم نیلوفر لاری همراه شما هستیم رمان “مزایده ی یک قلب شکسته“. داستانی درباره دو خواهر به نام هیوا و حوری.

قسمتی از رمان مزایده ی یک قلب شکسته:

من و خواهرم حوری وقتی رو در روی هم قرار می گرفتیم هیچ شباهتی به مادر و دختر نداشتیم.به خنده می گفتم:((مثل آدم های عصر حجر حرف میزنی مامان!ببخشین آبجی حوری.و باز از آینه نگاهی به خودم انداختم و دستی به سر ورویم کشیدم دیدم از آینه درحالی که با حرص نگاهم می کرد و لب و لوچه اش آویزان بود با ترش رویی گفت:((اشکالی نداره منو مامان صدا کنی!نگاهم توی آینه مات مونده بود به صورتش این باور نکردنی بود…تا به حال هروقت از زبانم در می رفت و مامان صدایش می کردم کلی اخم و تخم می کرد و با بدخلقی تذکر میداد که بار آخرت باشد‌..

درباره نیلوفر  لاری:

نیلوفر لاری متولد سال ۱۳۶۰ است و یکی از نویسندگان مشهور معاصر ایرانی است او از جمله نویسندگان پرتلاشی است که بیش از ۲۰ رمان نوشته است و بیشتر ما اورا با رمان کسی پشت سرم آب نریخت شناختیم.

بیشتر مضامین رمان های او عاشقانه است و از ویژگی های اثار او می توان به این نکته اشاره کرد که او همیشه سعی داشته که بتواند به خوبی با مخاطب ارتباط بگیرد. و از دیگر نکات مثبت او این است که برای نوشتن هر رمانی به طور حتم نظرات خوانندگان را در اثار قبلی اش در نظر می گیرد و این باعث محبوبیت بیشتر او شده است.

 

 

 





دانلود

دانلود فایل ها