سحرخیزی از دیرباز تا به حال مورد توجه همه افراد قرارداشته است و بزرگان از دیرباز به آن توصیه کرده اند.باسحرخیزی می توان بیشترین بهره وری رادر طول روزداشت.”رابین شارما“که نویسنده و روان شناس حوزه موفقیت می باشد با تکیه بر اهمیت موضوع سحرخیزی با راهکار های ساده ای که ارائه می کند مارا در”باشگاه ۵ صبحی ها”با سحرخیزی آشتی می دهد.

 

درباره کتاب:

داستان این کتاب روایت دو غریبه است که با فردی پولدار آشنا می شوند ،آن ها از آموزه های آن فرد پولدار استفاده می کنند تا بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند.او در این کتاب به همه افرادی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد کرده است که سحرخیز باشند.او معتقد است که انسان ها در ان زمان هوشمند تر هستند و بدنشان از انرژی بیشتری نسبت به سایر روز برخوردار است.

دربخشی از این کتاب می خوانیم:

انگار چیزی جلودار مرد بی‌خانمان نبود. «و ثانیاً، من در عالم کسب‌وکار خیلی موفقم. تعدادی شرکت راه‌اندازی کردم که توی این دوره که شرکت‌ها میلیاردها دلار درآمد دارن ولی در آخر سود خالصی براشون نمی‌مونه، سوددهی خیلی بالایی دارن. خیلی بامزه است. دنیا کم‌وبیش داره دیوونه می‌شه. حرص و طمع خیلی زیاده، ولی عقل سلیم خیلی کم. و سوم، اگر اجازه بدید…» در حالی که صدای خش‌دارش بلندتر می‌شد، ادامه داد: «یه هواپیما روی یه باند آسفالته منتظرمه که از اینجا چندان دور نیست. پس، قبل از اينکه برم، یک‌بار دیگه ازتون می‌پرسم… چون دلم می‌خواد بدونم. شما دو نفر از کدوم قسمت سخنرانی بیشتر خوشتون اومد؟

هنرمند جواب داد: «تقریبا از همه‌اش. از همه‌اش خوشم اومد. تمام حرف‌های اون اسطوره‌ی پیر رو ضبط کردم.»

مرد بی‌خانمان حین آنکه دست‌ها را محکم روی سینه قلاب می‌کرد، هشدار داد: «این کار غیرقانونیه. با این کار ممکنه خودت رو بندازی توی یه هچل قانونی.»

کارآفرین هم تایید کرد. «این کار خلاف قانونه. چرا باید همچین کاری می‌کردی؟»





دانلود

دانلود فایل ها