همه ما حداقل یکبار نام قانون جذب راشنیده و یا آن را با چشمان خود دیده ایم!به طوری که امروزه تقریبا همه مردم قانون جذب را قبول داشته و سعی می کنند که بیشتردرباره آن بدانند.

“کتاب می توانی اگر بخواهی “نیز به نوعی به قانون جذب می شود،گاهی اوقات چیزهایی را می خواهیم اما با جملات دارای بارهای منفی مثل نمی توانم،نمی شود،من شکست خواهم خورد و ….. نتوانستیم به آن چه که علاقه داشتیم دست بیابیم.

آیا اکنون زمان آن فرانرسیده که خودمان را باور داشته باشیم؟انرژی های مثبت را دریافت کنیم و با تمام قدرت بگوییم که ما می توانیم؟مطمئن باشید آن چیزی را که می خواهید می توانید به دست بیاورید به شرط آن که اول بخواهید!

با کتاب می توانی اگر بخواهی نوشته جول اوستین، می آموزید که چگونه خودتان را دوست داشته باشید،به خودتان اعتماد کنید و هوشتان را نیز دست کم نگیرید! خوب است بدانید که این کتاب در فهرست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار دارد  و آشنایی شما با این کتاب قطعا اتفاقی نیست!

دربخشی از کتاب می خوانیم:

یک زن جوان به نام ریچل اسمیت در سال 2007 دختر شایسته ایالات متحده آمریکا شد. او دختر روشنفکری‌است که به منظور حمایت از کودکان محروم دور دنیا سفر کرده‌است، همان سال، او در رقابت دختر شایسته جهان شرکت کرد. وقتی که داشت به سمت صحنه قدم برمی‌داشت، در مراسمِ رقابتِ لباس رسمی، پایش لیز خورد و به پشت روی زمین افتاد.

میلیون‌ها انسان از سراسر جهان در حال تماشا بودند. بسیار شرمسار شد. به سرعت بلند شد و با لبخندی در چهره ایستاد. حضار از این مسأله چشم‌پوشی نکردند. عده‌ای مسخره‌کردند، خندیدند و هو کردند. بسیار تحقیر آمیز بود.

برخلاف آن سقوط، ریچل جزء پنج نفر انتخاب شد. او باید بر سر صحنه می‌رفت و سؤالی را که به شکل تصادفی از یک کلاه بیرون می‌آمد، جواب می‌داد. او دوباره به روی استیج قدم ‌گذاشت، همان‌ نقطه‌ای که بیست دقیقۀپیش لیزخورده بود. یک سؤال از داخل کلاه بیرون ‌کشید، درحالی ‌که میلیون‌ها انسان او را تماشا می‌کردند. سؤال این بود: اگر بتوانی یک لحظه از زندگی‌ات را دوباره تکرار کنی، کدام لحظه را انتخاب ‌خواهی‌کرد؟

 

 





دانلود

دانلود فایل ها