✏📚

کتاب جذاب و خواندنی پدرخوانده اثر ماریو پوزو

_یگانه شاهکار و رمان خونین مافیای امریکا، درباره خانواده مافیایی کورلئونه است که پس از اتمام جنگ جهانی دوم خانواده کورلئونه از راه های قمار و تجارت مشروب در امدی چشمگیر بدست می اوردند که با در خواست خانواده ای برای تجارت مواد مخدر داستان گرم این کتاب به اوج خودش می رسد در خواستی که انسانیت لرد کورلئونه به او اجازه قبول چنین در خواستی را نمی داد. که با موافقت نکردن لرد کورلئونه برای همکاری با دیگر خانواده ها برای این تجارت گرمای داستان شعله ور می شود….

.

.

.

بخشی ازکتاب: دوستی در این دنیا همه چیزه….بیش از استعداد ارزش داره..بیش از دولت ارزش داره٬ تقریبا به بزرگی خانواده و عشیره است.این را هیچوقت فراموش نکن اگر از دوستی دیواری محافظ ساخته بودی ٬ نیازی به کمک من نداشتی..‌.پدر خوانده ص ۴۷

درباره کتاب:

در پس هر ثروت کلانی جنایتی نهفته است. “بالزاک”

زمانی که کتابی بااین جمله شروع میشود باید هم همچین داستان جذاب و گیرایی داشته باشد. داستان در فصل های مختلف و از زوایای مختلف بازگو میشود؛ مثلا زندگی خود لردکورلئونه/سانی/مایک و… ولی داستان ها بهم مربوطه و همراستای هم پیش میرود و این خوب است.

این کتاب پر از خون و جنایت و جسد و موادمخدر و انواع و اقسام خلاف و خلافکاراست که به حدی داستان و متن قوی و تاثیرگذار است که گاهی باخواندن داستان ضربان را بالا میبرد . و این نکته هم قابل ذکر است که داستان کتاب به حدی قوی است که حتی یک لحظه ام نمیتونید ان را کنار بگذاری.

اصلا این کتاب را ازدست ندهید.استان این رمان به قدری پیچیده عظیم و سر گرم کننده است که توانایی میخکوب کردن مخاطب را داردو اگر کتاب خوان حرفه ای باشیددر 3 الی 4 چهار روز این کتاب را تمام میکنید.

.

به علاوه ترجمه عالی، رعایت نکات نگارشی و نقطه گذاری زیبایی متن دوبرابر کرده بود، باتشکر از مترجم کتاب.





دانلود

دانلود فایل ها