این کتاب درباره ی ماجراهای تن تن و میلو می باشد. تن تن از شخصیت های مشهور کتاب های کمیک های جهانی است. شخصیت محبوب حوزه ادب و فرهنگ می باشد. در این کتاب شما با زندگی نامه هرژه، روند شکل گیری شخصیت های تن تن و ماجراهای او آشنا می شوید. این کتاب را می توانید از سایت yyjc/book دانلود کنید.

معرفی کتاب تن تن و میلو

محبوبیت ماجراهای تن تن و میلو به دور ترین نقاط دنیا رسیده است. این کتاب مصوری می باشد. در مقدمه این کتاب می خوانیم ((تن تن همه مان را عاشق خبر نگاری کرد!))

این جمله از صحبت های هندی بروس خبرنگار نیویورک تایمر درباره تن تن است. این جمله حس و حال  همه طرفداران تن تن را نشان می دهد حتی آنهایی که مثل قهرمان محبوبشان خبرنگار نشدند. این کتاب توسط ژرژ رمی که محبوبترین تصویرگر و نویسنده جهان است طراحی و نوشته شده است.

این مجموعه ۲۳ جلد دارد که از زمان انتشار این کتاب تا به الان یکی از پر فروش ترین کتاب های نوجوان در کل دنیا می باشد. این کتاب به ۷۰ زبان دنیا ترجمه شده و بیش از ۲۵۰میلیون نسخه تا اکنون بفروش رسیده است. مشهورترین اثر کمیک در تاریخ جهان و اروپا می باشد.

ماجراهای تن تن و میلو

قسمتی از کتاب ماجراهای تن تن و میلو

اما همه مان توافق داریم که مهم ترین عامل محبوبیت تن تن شخصیت پردازی است. بسیاری از شخصیت هایی که در کتاب های تن تن آمده اند تبدیل به قهرمان هایی ماندگار برای نسل های مختلف شده اند.

اما همین شخصیت های ماندگار هم هر کدام برای خود ماجراهای جالبی دارند. شاید به خاطر وجود همین ماجراهاست که این شخصیت ها تا این حد مورد توجه قرار گرفته اند.

برای نمونه کارآگاه های دوقلوی این ماجراها یعنی دوپونت و دوپونط. سر و لباس این کارآگاه ها دو قلو از روی لباس های پدر هرژه الهام گرفته شده.
پدر او کلاه لگنی سرش می گذاشت، عصایش را به دست می گرفت و در پارک و خیابان قدم می زد و جالب تر اینکه یک برادر دوقلو هم داشت.

یا شخصیت آوازه خوان داستان یعنی بیانکا کاستافیوره هم از روی خاله ( یا عمه ) نویسنده الگو برداری شده. هرژه خاله ای به همین نام داشت که او هم آواز می خواند.





دانلود

دانلود فایل ها