دانلود رایگان pdf کتاب ستاره ها را بشمار نوشته (ترجمه) لوئیس لوری پروین علی پور افق

ستاره , داستان , خانواده , دانمارک ,کتاب های لوئیس لوری, کتاب های پروین علی پور, کتاب های              	             		             		افق             	, دانلود pdf  										ستاره ها را بشمار

اضافه به لیست علاقمندی ها

۷۵,۰۰۰ ریال

:۱۲۴۴۵۰
:کودک و نوجوان
:ستاره ها را بشمار
:داستان ایران
لوئیس لوری
پروین علی پور
: افق
:رقعی
:۱۳۹۵
:۱۴
:۱۸.۵
:نرم
:۱۳۸
:۷۵,۰۰۰ ریال

عبارات مهم : ستاره

درباره کتاب:

«آنه مری» دختر۱۰ ساله ای است که با پدر، مادر و خواهر کوچکترش «کرست» در جنگ جهانی دوم در کپنهاک دانمارک زندگی می کند. او دوستی دارد به نام «آلن» که یهودی است و پدرش معلم هست. ۳ سال است که دانمارک در اشغال آلمانی هاست و جهت آلن و خانواده اش که یهودی هستند، مزاحمت های آلمانی ها نمایان هست. انه مری و خانواده اش بعد از باخبر شدن از یورش احتمالی نازی ها جهت دستگیری یهودیان، آلن را به منزل ی خودشان می آورند و در برابر نازی ها وانمود می کنند که آلن دختر خانواده است.

pdf+ دانلود رایگان کتاب ستاره ها را بشمار

آنان با یاری دایی هنریک که مرد مبارزی هست، کمک می کنند تعدادی از خانواده های یهودیان از جمله خانواده ی آلن به سوئد بروند و نجات پیدا کنند. آخر جنگ به آخر می رسد و آلن و خانواده اش به دانمارک و منزل ی خود بر می گردند.

این داستان واقعگرای ضد جنگ، نوجوان مخاطب را با مصیبت های یهودی بودن در وقت اشغال دانمارک به وسیله نازی ها در جنگ جهانی دوم آشنا می کند. تصویر کتاب در روی جلد که صورت ی دلواپس یک دختر یهودی هست، نشان از این مصیبت دارد.

داستان پر هیجان و جالب هست. روابط صمیمی افراد خانواده را با هم و با سایر همسایه ها به قشنگی بیان می کند. به نقش نهضت مقاومت دانمارک اشاره دارد. حس وطن پرستی و عرق به سرزمین در کتاب دیده می شود. اثر به مشکل ها، محرومیت ها، فقدان مایحتاج و مقاومت در برابر دشمن در وقت جنگ می پردازد.

کتاب خبر آور صلح است و امید برانگیز هست. بیان زیبای دوستی بین یک دانش آموز مسیحی با یک دانش آموز یهودی و تلاش جهت نجات جان او بدون هراسیدن از دشمن را در خود دارد.

دانلود رایگان pdf کتاب ستاره ها را بشمار نوشته (ترجمه) لوئیس لوری پروین علی پور افق

اثر در سال ۱۹۹۰ برنده جایزه نیویری و همچنین کتاب برگزیده سال به گزینش انجمن کتابداران امریکا و مجله اسکول لایبرری بوده هست.

لوئیس لوری نویسنده ی آمریکایی بیش از سی رمان جهت نوجوانان نوشته هست. لوری جهت رمان دیگری به نام «بخشنده» هم جایزه نیوبری را گرفته است

واژه های کلیدی: ستاره | داستان | خانواده | دانمارک | کتاب های لوئیس لوری | کتاب های پروین علی پور | کتاب های افق | دانلود pdf ستاره ها را بشمار