دانلود رایگان pdf کتاب سرگذشت فلسفه نوشته (ترجمه) براین مگی حسن کامشاد نشر نی خ

خواننده, خواننده ,کتاب های براین مگی, کتاب های حسن کامشاد, کتاب های              	             		             		نشر نی             	, دانلود pdf  										سرگذشت فلسفه										, دانلود رایگان  										سرگذشت فلسفه										, کتاب pdf  										سرگذشت فلسفه

اضافه به لیست علاقمندی ها

۶۰۰,۰۰۰ ریال

:۳۷۸۱۸
:فلسفه
:سرگذشت فلسفه
:فلسفه
براین مگی
حسن کامشاد
: نشر نی
:رحلی
:۲۳.۳
:۲۹.۳
:سخت
:۲۴۰
:۶۰۰,۰۰۰ ریال


عبارات مهم : خواننده

درباره کتاب:

پروفسور براین مَگی 2500 سال فلسفهٔ غرب را، از یونان باستان تا اندیشمندان جدید، پی می گیرد. در سایهٔ دریافت عمیق او از فلسفه و پیچیدگی های آن، کتابی در دست دارید که هم جهت خوانندهٔ عادی قابل فهم است و هم خوانندهٔ آشنا با فلسفه از آن لذت می برد.

فلسفه چیست؟

فلاسفه اصول بنیادین آشنایی و وجود را مورد پرس وجو قرار داده اند؛ سؤالاتی مانند «هستی چیست؟» و «آیا وجود خدا را می توان ثابت کرد؟» ازجمله عنوان هایی است که در این کتاب راجع به ارزش بحث شده است هست. براین مَگی به سراغ همهٔ فیلسوفان نامدار، از افلاطون تا پوپر، می رود و ازجمله به قدیس اوگوستینوس، لاک، نیچه و… می پردازد. او به این ترتیب با بیانی روشن ما را وارد دنیا اندیشه ها می کند.

سرگذشت فلسفه، اثری است مصور و سرشار از نکات هوشمندانه دربارهٔ بحث های جالب فلسفی؛ کتاب راهنمایی است که خواندنش جهت همهٔ دوستداران فلسفه ضرورت دارد.

این نوشتهٔ سلیس و جامعِ پروفسور براین مَگی، فیلسوف، نویسنده و مصاحبه گر نامی، هم به کار پژوهندگان فلسفه می آید هم به کار آنان که تازه پا به عرصهٔ فلسفه قرار داده اند.

این کتاب مباحث مهم فلسفه را شرح می دهد، پرسش های مهم فلسفی را به دقت بررسی می کند، و به تحلیل آثار عمدهٔ فیلسوفان بزرگ می پردازد.


واژه های کلیدی: خواننده | خواننده | کتاب های براین مگی | کتاب های حسن کامشاد | کتاب های نشر نی | دانلود pdf سرگذشت فلسفه | دانلود رایگان سرگذشت فلسفه | کتاب pdf سرگذشت فلسفه