درباره کتاب

ایده‌هایی زیادی در ذهن‌تان دارید، اما تصور می‌کنید برای اجرایی کردن‌شان به بودجه و منابع انسانی کلان نیاز دارید؟ همیشه دوست داشتید یک کارآفرین موفق باشید، اما هرگز فرصت مناسب برای بروز استعدادهای‌تان را پیدا نکردید؟ دوست دارید سوار قطار تکنولوژی‌های جدید بشوید و از سیل نیازهای جدید که برای کاربران فناوری‌های روز ایجاد می‌شود، کسب و کار خودتان را بسازید؟

کتاب «امپراطوری اپ: چگونه با طراحی یک اپلیکیشن پولدار شویم» اثر «چاد مورتا» است. این کتاب را «مریم قمری» به فارسی برگردانده. کتاب حاضر اثر مهمی در عرصه‌ی تجارت الکترونیک محسوب می‌شود. کتاب در مورد تجربه‌های یک کارآفرین موفق به نام چاد مورتا است که سعی کرده تجربیات خودش را در اختیار دیگران هم قرار بدهد.

کتاب امپراطوری اپ در ده فصل تدوین شده است. عنوان‌ فصل‌‌های این کتاب عبارت‌اند از: «گنجینه‌ای در دست شما»، «نصبش کن!»، «این دنیای جدید را کشف کن!»، «فرصت طلایی اپ شما»، «آن‌ها کار هستند و شما اندیشه»، «جذابیت بصری اپ»، «حفظ امتیاز»، «تکنیک‌های نینجایی که باعث پیشرفت اپ شما می‌شوند»، «پول را به من نشان بده» و «کروز کنترل».

چاد مورتا و اپلیکیشنش

طی دهه‌ی گذشته، زندگی شخصی و حرفه‌ای « چاد مورتا » به‌طور غیرمنتظره‌ای روی یکدیگر تأثیر گذاشته‌اند.

در سال ۲۰۰۹ یک تصادف ویران‌گر او را تا مدتی به بستر بیمارستان دچار کرد. طی این مدت،

او به روش‌های متفاوت و نوینی از آیفونش استفاده و با آن آزمون‌وخطا می‌کرد. در این میان، او به پتانسیل‌های بازار اپلیکیشن پی برد.

او بدون این‎‌که هیچ تجربه‌ای در زمینه‌ی تکنولوژی داشته باشد،

به ایده‌ای برای یک اپلیکشین موبایل به نام Fingerprint Security Pro رسید.

این اپلیکیشن به یکی از پرفروش‌ترین‌های اپ‌استور تبدیل شد و بنیان یک شرکت، حرفه و سبک جدیدی از زندگی را برای چاد بنا نهاد.

چاد پی برد که به کمک اپلیکشین‌های موبایل می‌تواند سیستمی ایجاد کند که همیشه به کار بردن ادامه می‌دهد؛ حتا زمانی‌که او مشغول به کار نباشد.

حالا، یعنی تقریبا سه سال بعد، او در توسعه و بازاریابی ۴۶ اپلیکشین پیشتاز شده. این اپلیکشین‌ها درمجموع،

در سراسر جهان بیش از ۳۵میلیون مرتبه دانلود شده‌اند.





دانلود

دانلود فایل ها