طب سنتی به روش‌هایی گفته می‌شود که انسان‌ها از دیرباز برای درمان و یا افزایش سلامتی خود از آن‌ها بهره می‌بردند.

انسان ها از دیرباز با گیاهان دارویی آشنا بوده اند و خواص بسیاری از آن هارا نیز کشف کرده اند.انتظار میرفت با وجود تحول در علم پزشکی تقاضا برای طب سنتی به همین مراتب کاهش پیدا کند،اماچیزی که امروزه می بینیم تعداد زیادی از مردم هنوز هم طرفدار طب سنتی هستند.

همه ما برای یک بار هم که شده به مشکلی برخوردیم که با یک داروی گیاهی ساده رفع شده است به علاوه کم خطر تر بودن داروهای گیاهی نسبت به داروهای شیمیایی موجب مجبوبیت آن ها شده است.

باید بدانید که طب سنتی خود به چندشاخه تقسیم بندی می شود به طور مثال کتاب پزشکی اسلامی،کتاب طب سوزنی،کتاب تغذیه،کتاب آداب اسلامی،کتاب طب سنتی چینی و… و ما در طب سنتی با گستره وسیعی سروکارداریم و بسته به علاقه شما و نیازی که دارید باید کتاب مورد نظر خودرا بیابید.

این روز ها خرید کتاب درباره گیاهان دارویی بسیار پرطرفدار است زیرا کمک می کند که زندگی سالم تری داشته باشید.لازم به ذکر است که اگر با شناخت  ظاهری داروهای گیاهی نیز آشنا نیستید حتما از کتاب های مصور استفاده کرده تا هم با ظاهر و هم خواص آن ها آشنا شوید.

چند نمونه از کتاب های طب سنتی:

 ۱_کتاب معجزه سلامتی  ۲_کتاب چگونه ۱۵۰ سال عمر کنیم؟ ۳_کتاب درمان بیماری ها با طب سنتی ۴_ کتاب ۴۰۰ درمان خانگی ۵_کتاب دمنوش های گیاهی ۶_ کتاب شگفتی های زالو درمانی ۷_کتاب معجزه ۴۰ گیاه ۸_کتاب یک عمر در یک ساعت ۹_ کتاب درمان گیاهی AHDH

۱۰_کتاب راز های سلامت از نگاه ائمه ۱۱_ کتاب درمان گیاهی با روش ابوعلی سینا ۱۲_ کتاب طب الرضا ۱۳_ کتاب ماساژ درمانی پا ۱۴_ کتاب سبزی ها ،میوه ها و خواص آن ها ۱۵_ کتاب راهنمای کامل طب سنتی





دانلود

دانلود فایل ها