دانلود رایگان PDF کتاب شروع کردی تمومش کن: هنر به انجام رساندن، اقدام کردن، اجرا کردن و خویشتن داری

از: پیتر هالینز ، تاکتم سعیدنیا
ناشر: انتشارات گیوا

برای شروع بارگیری کتاب به صورت قانونی ، آن را به پایان برسانید: هنر انجام ، بازیگری ، اجرا و محدود کردن و دسترسی به هزاران کتاب دیگر و کتاب صوتی ، برنامه کتابفروشی را به صورت رایگان بارگیری کنید.

با معرفی کتاب ، شروع کردید که آن را به پایان برسانید: هنر انجام ، بازیگری ، اجرای و محدود کردن خود

شما شروع کرده اید که کتاب را به پایان برسانید: هنر انجام ، بازیگری ، اجرا و نگه داشتن کتاب در نیویورک تایمز و پرفروش های آمازون توسط پیتر هالینز با استفاده از تاکتیک ها و اقدامات عملی برای تکمیل تمام کارهای نیمه تمام شما را به شما انگیزه می دهد. موفقیت بزرگی کسب کنید.

چقدر خوب می توانید دقیقاً همان کاری را انجام دهید که انجام دهید؟ احتمالاً بارها این عبارات را شنیده اید ، اما منظورت چیست؟

این نوع جملات به معنای واقعی کردن اهداف شماست. غالباً می گویید کاری انجام می دهید و در هفته اول با تمام انگیزه آن را شروع می کنید ، اما با اولین علامت سختی ، خستگی ، کسالت یا مشغله ، می توانید به راحتی آن را کنار بگذارید و آن را برای همیشه در ذهن خود پنهان کنید. وقتی کار را تمام کردید و به پایان رسیدید ، در واقع آن حلقه مشترک را باز کرده و زندگی خود را به دست می گیرید.

دانلود رایگان PDF کتاب شروع کردی تمومش کن

اگر کاری کنیم؟

انجام چنین کاری مسیری دشوارتر است ، اما فواید آن سفر را برای تلاش ارزشمند می کند. اگر به انجام کارها عادت کرده باشید ، می توانید بهره‌وری خود را افزایش داده ، هر فرصتی را به حداکثر برسانید و به طور کامل از پتانسیل خود مطلع شوید.

اگر فردی هستید که کارهای شما را دنبال می کند و انجام می دهد ، رابطه شما بهتر خواهد شد. شما می دانید که اگر حرف خود را حفظ کنید ، اعتماد سرپرستان ، همکاران و کارمندان خود را جلب خواهید کرد. مهمتر از همه ، شما با همسر ، فرزندان و دوستان خود رابطه بهتری خواهید داشت. آنها می دانند که می توانند به حرف شما اعتماد کنند ، زیرا آنها دیده اند که شما طبق برنامه های خود عمل می کنید و حرف خود را حفظ می کنید.

علاوه بر این ، انجام کارها به شما کمک می کند تا رابطه بهتری با خود داشته باشید و شما را مجبور به رابطه نزدیک تری با خواسته ها ، نیازها ، توانایی ها و ترس های خود می کنید ، بنابراین به جای اینکه برده باشید تا در ترس ها و فشارهای ناخودآگاه جامعه ، مسئولیت پذیر باشید. . و شما کنترل زندگی خود را به دست می گیرید.

شما شروع به انتخاب جملات کتاب کرده اید: هنر انجام دادن ، بازیگری ، اجرای و محدود کردن خود را به پایان رسانید:

– هنر انجام کارها به شما امکان می دهد به جای پذیرش زندگی فعلی خود ، زندگی موردعلاقه خود را بسازید.
– قبل از شروع کار خود ، تمام اطلاعات و مطالب مورد نیاز خود را جمع آوری کنید تا بتوانید خستگی ناپذیر کار کنید و به عزم جابجایی برسید.
– با استفاده از رفتارهای دشوار و پر زحمت و همچنین تسهیل و تسهیل رفتارهای مطلوب ، هزینه های معاملات را کاهش دهید.
– با مدیریت چقدر زمان در هر کار و زمان واقعی خود و با در نظر گرفتن تغییر ذهنیت و ناکارآمدی خود ، مدیریت زمان خود را بهتر انجام می دهید.
– برای هر کار بزرگ و پیش پا افتاده ، یک جدول رتبه بندی ایجاد کنید. این باعث می شود انگیزه شما حفظ شود و به شما در رشد و پیشرفت کمک کند.

با بخشی از کتاب شروع کنید: هنر انجام دادن ، بازیگری ، اجرا و کنترل خود را تمام کنید:

چه چیزی شما را وادار می کند تا آنچه را شروع می کنید ، دنبال کنید و انجام دهید؟ چگونه می توانید با انگیزه بمانید؟

زنی را به نام سالی در نظر بگیرید. سالی آرمانگرایانه است ، بنابراین او برای کمک به فقرا یک موسسه خیریه راه اندازی کرد ، اما او در این راه بسیاری از چالش ها و مشکلات را پیش بینی نکرد. او نمی فهمید که کار کردن در یک محیط غیرانتفاعی نیز یک تجارت است و شغل وی بیش از کمک به مردم بوده است.

هر زمان که در جمع آوری سرمایه ، رقابت با خیرین دیگر ، کمک و آمرزش و انگیزه دیگران برای ایجاد انگیزه در وی مشکل داشت ، احساس فشار و محرومیت می کرد. “چرا تشویق مردم به مراقبت از یکدیگر بسیار سخت است؟” از خودش پرسید.

سالی خیلی زود علاقه خود را نسبت به کار از دست داد و تنها عواطف و پیوندهای منفی زیادی را تحمل كرد. وی از نوشتن بورس های تحصیلی و شرکت در برنامه های خیریه متنفر بود. چند ماه بعد ، او انگیزه ای را که برایش مهم بود از دست داد. همه تعجب می کردند که چرا او از آنچه برایش مهم بود ، دست کشید.

دلیل اصلی عدم موفقیت سال این بود که او نتوانست جنبه های منفی بنیان خود را پیش بینی کند و برای آنها برنامه ریزی کند. او فکر می کرد که بیشتر به مردم کمک کند و برای تأمین اعتبار زحمت نمی کشد. زیرا او فقط به اهدافی متکی بود که او را برای انجام کار خود انگیزه می داد. او کاری نکرد که به خودش کمک کند بر جنبه های منفی تجارت بنیاد خود غلبه کند.





دانلود

دانلود فایل ها