دانلود رایگان pdf کتاب مدیریت رفتارهای یکهویی نوشته (ترجمه) فردریک فانژه، شارل ادوارد لانگد، محیا احمدی‌پور

مدیریت, مدیریت ,کتاب های فردریک فانژه، شارل ادوارد لانگد،, کتاب های محیا احمدی‌پور, کتاب های              	             		             		نشر شمعدونی             	, دانلود pdf  										مدیریت رفتارهای یکهویی										, دانلود رایگان  										مدیریت رفتارهای یکهویی										, کتاب pdf  										مدیریت رفتارهای یکهویی

اضافه به لیست علاقمندی ها

۲۵۰,۰۰۰ ریال

:۵۵۲۵۳۵۷۴
:روان شناسى
:مدیریت رفتارهای یکهویی
:تصمیم گیری
فردریک فانژه، شارل ادوارد لانگد،
محیا احمدی پور
: نشر شمعدونی
:رقعی
:شومیز
:۲۲۸
:۲۵۰,۰۰۰ ریال


عبارات مهم : مدیریت

کتاب«مدیریت رفتارهای یکهویی»که راجع به مدیریت خشم و احساسات آنی هست، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات شمعدونی فردیک فانژه استاد دانشگاه و روان درمانگر مشهور فرانسوی و دکتر شارل ادوآرد رانگد در این کتاب از تجربیات بالینی خود در رابطه با مراجعانی که در زمینه کنترل خشم، خشم و هیجانات روزانه مسئله داشته اند سخن گفته اند و راه حل های خود را جهت مدیریت احساسات آنی بیان کرده اند.

این کتاب از مجموعه کتاب های «زندگی بهتر» است که با نشانه سلامتی جسم و روان به وسیله انتشارات شمعدونی منتشر می شود. همه نویسندگان این مجموعه سه شاخصه مهم دارند: در حیطه کاری خود صاحب نامند، در مواظبت از بیماران دلسوزانه عمل می کنند و با میل و اشتیاق دانش خود را در اختیار شما قرار می دهند.

pdf+ دانلود رایگان کتاب مدیریت رفتارهای یکهویی

دکتر فردریک فانژه روانشناس و استاد دانشگاه در فرانسه در مقدمه این کتاب نوشته است « در جایگاه یک روانپزشک، همواره تلاش کرده ام رویکردی دقیق و علمی گزینش کنم که در عین حال، انساندوستانه و یاری دهنده نیز باشد.»

در پشت جلد این کتاب آمده است: همراه دوستتان جایی رفته‏ اید، منظره جالبی می‏ بینید، تلفن همراهتان را در می‏آورید و تصویر می‏گیرید. صفحه اینستاگرامتان را باز می کنید و می نویسید:«من و دوستم، همین حالا، یکهویی» در خیابان در حال حرکتید؛ کسی به شما تنه می‏زند، ناسزا می شنوید و«یکهویی» خودتان را وسط یک دعوای خیابانی می یابید. از دوستتان عصبانی هستید، بدون این که فکر کنید، «یکهویی» به او تلفن می‏ زنید و چیزهایی می‏ گویید که بعدا از گفتنش پشیمان می‏شوید. مجموعه این «رفتارهای یکهویی» در دنیای روانشناسی با عنوان واکنش‌ها تکانشی آشنا می شود. افراد زورنج و عصبانی، افراد احساسی و افراد عجول گوشه‏ ای از رفتارها تکانشی را به نمایش می گذارند. البته همه رفتارهای تکانشی بد نیست. مانند تصمیم گیری سریع در یک موقعیت حساس و خریدن نان بعد از آن که بوی وسوسه انگیزش شما را به نانوایی می‏ کشاند. ولی رفتارهای تکانشی نیاز به مدیریت و کنترل دارد. خواندن این کتاب به ما کمک می‏ کند که متوجه شویم کدامیک از رفتارهای تکانشی ما آزاردهنده است.

در این کتاب، دکتر فردریک فانژه، استاد دانشگاه، مختصص علوم اعصاب و روانپزشک به افراد بسیاری جهت کنترل و مدیریت رفتارهای تکانشی و هیجانی کمک کرده هست. دکتر فانژه در این کتاب با تمرین‌های عملی، به ما می‏ آموزد تا رفتارهای تکانشی را در زندگی‏مان مدیریت کنیم.

نویسندگان در این کتاب افرادی را مثال می زنند که کنترلی بر خشم خود نداشته اند و به دیگران پرخاش می کرده اند. این کتاب هم جهت کسانی که می خواهند خشم و هیجان های خود را مدیریت کنند، بافایده است و هم به کسانی که در اطراف خود چنین افرادی را دارند، کمک می کنند تا شیوه درست واکنش‌ها در چنین موقعیت هایی را بیاموزند. به طور مثال در این کتاب به نوجوان پرخاشگری اشاره شده است که والدین او باید نحوه واکنش‌ها با وی را فرا بگیرند. همچنین به شوهری اشاره شده است که با همسرش بدرفتاری می کند. این کتاب با نثری راحت و خواندنی جهت هر فردی که می‌خواهد زندگی بهتر و روان سالمتری داشته باشد، بافایده هست.

دانلود رایگان pdf کتاب مدیریت رفتارهای یکهویی نوشته (ترجمه) فردریک فانژه، شارل ادوارد لانگد، محیا احمدی‌پور


واژه های کلیدی: مدیریت | مدیریت | کتاب های فردریک فانژه، شارل ادوارد لانگد، | کتاب های محیا احمدی‌پور | کتاب های نشر شمعدونی | دانلود pdf مدیریت رفتارهای یکهویی | دانلود رایگان مدیریت رفتارهای یکهویی | کتاب pdf مدیریت رفتارهای یکهویی