دانلود رایگان pdf کتاب وقتی یتیم بودیم نوشته (ترجمه) کازوئو ایشی گورو مژده دقیقی نشر کتاب هرمس

زندگی , داستان , نویسنده ,کتاب های کازوئو ایشی گورو, کتاب های مژده دقیقی, کتاب های              	             		             		نشر کتاب هرمس             	, دانلود pdf  										وقتی یتیم بودیم										, دانلود رایگان  										وقتی یتیم بودیم

اضافه به لیست علاقمندی ها

۳۵۰,۰۰۰ ریال

:۳۷۳۵۹
:داستان جهان
:هنگامی که یتیم بودیم
:داستان های انگلیسی قرن 20
کازوئو ایشی گورو
مژده دقیقی
: نشر کتاب هرمس
:پالتویی
:۱۳۹۲
:۱۲
:۱۹.۹
:نرم
:۴۰۰
:۳۵۰,۰۰۰ ریال

عبارات مهم : زندگی

درباره کتاب:

کازئو ایشی گورو متولد ۱۹۵۴، نویسنده انگلیسی- ژاپنی هست. این کتاب داستان کارآگاهی معمولی نیست؛ بلکه دارای تعلیقی ماهرانه و لحنی معماگونه جهت خوانندگان هست. نویسنده، در سال ۱۹۵۴ در ناگاساکی ژاپن متولد شده است است و در پنج سالگی با خانواده اش به انگلستان مهاجرت می کند.

pdf+ دانلود رایگان کتاب وقتی یتیم بودیم

«وقتی یتیم بودیم» نمایی کامل از زندگی اشرافی انگلیسی به دست می دهد. اگر نام کاملا ژاپنی نویسنده نبود، باید قاطعانه می گفتیم که نویسنده یکی از اشراف انگلستان است.

این رمان داستان زندگی کریستوفر بنکس، یکی از کارآگاهان لندن است که زندگی یکنواختی را می گذارند، ولی گذشته پرآشوبی دارد و در کودکی پدر و مادرش به نحوه غریبی در شانگهای ناپدید شده است اند.

کریستوفر که به خاطر این ماجرای غم انگیز از کودکی با خود عهد کرده که کارآگاه شود، در طول بخش اول کتاب که در لندن می گذرد با کنار هم چیدن پازل خاطراتش، تلاش می کند پاسخی جهت معمای ناپدید شدن پدر و مادرش پیدا کند.

در خلال نوشته های روزانه ی کارآگاه بنکس، خواننده به تصویری از شانگهای تحت سلطه ی استعمار دست پیدا می کند که در دوران تجارت تریاک جهت چینی ها سرشار از محنت و جهت مهاجران خارجی و ساکنان مهاجرنشین، نمادی از یک زندگی اشرافی و دور از زحمت است.

دانلود رایگان pdf کتاب وقتی یتیم بودیم نوشته (ترجمه) کازوئو ایشی گورو مژده دقیقی نشر کتاب هرمس

مادر کریستوفر به مبارزه ی با قاچاق تریاک به چین می پردازد و کریستوفر بر این گمان است که ناپدید شدن پدر و مادرش با یک فاصله زمانی کوتاه، دقیقا با همین مساله در ارتباط است.

در بحبوحه جنگ چین و ژاپن در سال ۱۹۳۷ کریستوفر به شانگهای برمی گردد با این امید که پدر و مادرش را پیدا کند.

تا اینجای کار خواننده هنوز هم بر این باور است که پدر و مادر قهرمان داستان در راه مبارزه با قاچاق تریاک جان خود را از دست داده اند یا جهت هر لحظه در چنگال سوداگران گرفتار آمده اند.

pdf+ دانلود رایگان کتاب وقتی یتیم بودیم

او بعد از تلاشی بی ثمر، آخر از طریق دوست پدر و مادرش یعنی عمو فیلیپ، متوجه واقعیت تلخ داستان زندگی اش می شود. پدر کریستوفر به وسیله قاچاقچیان ربوده نشد، بلکه با زن دیگری فرار کرده و دو سال بعد بر اثر حصبه در سنگاپور درگذشته است.

اما داستان مادر از این هم غم انگیزتر است و تمام پیش فرض هایی را که خواننده با خواندن داستان به آن ها دست پیدا کرده است باطل می کند. با گشوده شدن راز زندگی مادر کریستوفر می فهمد که تمام موقعیت خود در جامعه ی لندن و سال های تحصیل در مدرسه شبانه روزی را مدیون فداکاری شگفت مادر خود بوده است.

دانلود رایگان pdf کتاب وقتی یتیم بودیم نوشته (ترجمه) کازوئو ایشی گورو مژده دقیقی نشر کتاب هرمس

واژه های کلیدی: زندگی | داستان | نویسنده | کتاب های کازوئو ایشی گورو | کتاب های مژده دقیقی | کتاب های نشر کتاب هرمس | دانلود pdf وقتی یتیم بودیم | دانلود رایگان وقتی یتیم بودیم