دانلود رایگان pdf کتاب ما تمامش می‌کنیم نوشته (ترجمه) کالین هوور آرتمیس مسعودی آموت

ما , زما , مام , زمان ,داستان, داستان , نویسنده ,کتاب های کالین هوور

اضافه به لیست علاقمندی ها

۲۷۰,۰۰۰ ریال

:۵۵۱۹۰۱۴۳
:داستان جهان
:ما تمامش می کنیم
کالین هوور
آرتمیس مسعودی
: آموت
:۲۵۸
:۲۷۰,۰۰۰ ریال

عبارات مهم : ما

وقتی لیلی با یک جراح مغز و اعصاب خوش‌تیپ به نام رایل کینکید وارد رابطه می‌شود، ناگهان زندگی برایش آن‌قدر قشنگ می‌شود که باورکردنی نیست ولی هنگامی که دغدغه‌های مربوط به رابطه‌ی جدید، ذهن لیلی را به خود مشغول کرده هست، خاطرات اتلس کاریگن، نخستین عشقش و رشته‌ای که او را به گذشته‌ پیوند می‌دهد، درگیرش می‌کند. اتلس در گذشته، با لیلی نقاط یکسان فراوانی داشته و از او محافظت کرده هست؛ به همین علت، هنگامی که ناگهان پیدایش می‌شود، هر آنچه لیلی با رایل ساخته، مورد ترساندن قرار می‌گیرد.

کالین هوور، با این رمان جسورانه و کاملا منحصر به فرد، داستانی را روایت می‌کند از عشقی فراموش‌ناشدنی که ناچار باید بیشترین بها را جهت آن پرداخت.

سارا پیکانن، نویسنده‌ی رمان پرفروش بین‌المللی «همسایگان بی عیب و نقص» درباره‌ی این رمان می‌گوید: «ما تمامش می‌کنیم» یک داستان عاشقانه‌ی معمولی نیست. این کتاب قلبتان را می‌شکند و همزمان، آن را از امید لبریز می‌کند. تا انتهای داستان، در میان گریه خواهید خندید.

کامی گارسیا، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز اعتقاد است: «کالین هوور به مخاطبش یادآوری می‌کند که عشق، شکننده و آمیخته با شهامت، امید و اشک هست. هر دل‌شکسته‌ای باید این کتاب را بخواند.»

از آرتمیس مسعودی، پیش از این ترجمه‌ی کتاب‌های «وقتی خاطرات دروغ می‌گویند»، «اولین تماس تلفنی از بهشت»، «جنوب دریاچه سوپریور»، «پشت سرت را نگاه کن»، «آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید»، «پروژه شادی» و «شادی را به فرزند خود هدیه کنید» در نشر آموت انتشار یافته است.

داستان های آمریکایی_قرن ۲۱م. American fiction_21st century

واژه های کلیدی: ما | زما | مام | زمان | داستان | داستان | نویسنده | کتاب های کالین هوور