دانلود رایگان pdf کتاب لذتی که حرفش بود (شش تک نگاری راجع به دیدن و زیستن) نوشته (ترجمه) پیمان هوشمندزاده

مجموعه, نویسنده ,کتاب های پیمان هوشمندزاده, کتاب های              	             		             		چشمه             	, دانلود pdf  										لذتی که حرفش بود (شش تک نگاری راجع به دیدن و زیستن)										, دانلود رایگان  										لذتی که حرفش بود (شش تک نگاری راجع به دیدن و زیستن)										, کتاب pdf  										لذتی که حرفش بود (شش تک نگاری راجع به دیدن و زیستن)

اضافه به لیست علاقمندی ها

۷۵,۰۰۰ ریال

:۱۰۱۳۰۸
:داستان ایران
:لذتی که حرفش بود (شش تک نگاری راجع به دیدن و زیستن)
:داستان های فارسی قرن 14
پیمان هوشمندزاده
: چشمه
:رقعی
:۱۳۹۶
:۱۰
:۱۴.۵
:۲۱.۵
:نرم
:۱۰۲
:۷۵,۰۰۰ ریال

عبارات مهم : مجموعه

درباره کتاب:
«لذتی که حرفش بود» مجموعه ای است از ناب ترین تجربه های به ظاهر پیش پاافتاده و هرروزه ی ما. مجموعه ای از بدیهیات، آن قدر که کمتر کسی به ارزش فکر می کند. پیمان هوشمندزاده و منطق روایی راحت و روانش، کولاژوار قطعاتی از مشاهدات هر انسانی را از پیرامونش و خاطراتش کنار هم چیده، جوری که جهت خواننده چاره ای جز حیرت کردن نمی ماند. این تکه ها و در کلیت ارزش این مقالات، عریان کننده ی یکی از بارزترین کمبودهای هنر معاصر ماست؛ قدرت دیدن، شناختن و شکافتن راحت ترین اتفاقات جاری زندگی و حرف زدن راجع به شان. گاهی مورد نیاز است انگشت عکاس جهت فشردن شاتر بلرزد، قلم در دستان نویسنده بلغزد و مخاطب جسارت کندوکاو در جزئی ترین رکن اثر پیش رویش را بیابد. این کتاب، به قول نویسنده اش، «توضیح واضحات» است.

واژه های کلیدی: مجموعه | نویسنده | کتاب های پیمان هوشمندزاده | کتاب های چشمه | دانلود pdf لذتی که حرفش بود (شش تک نگاری راجع به دیدن و زیستن) | دانلود رایگان لذتی که حرفش بود (شش تک نگاری راجع به دیدن و زیستن) | کتاب pdf لذتی که حرفش بود (شش تک نگاری راجع به دیدن و زیستن)