دانلود رایگان کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال + PDF – برای دانلود کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال و تهیه فایل pdf کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال کافیست در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

معرفی کتاب برنامه نویسی ژورنال بولت

برنامه پرفروش روزنامه نگاری بولدر کارول ابتدا روشهای علمی اثبات شده را برای برنامه نویسی مناسب معرفی می کند و سپس به شما می آموزد که چگونه از مجله ژورنال به عنوان ابزاری برای به دست آوردن فرصتها استفاده کنید و حواس پرتی را کنار بگذارید. دانلود رایگان کتاب برنامه نویسی ژورنال بولت

چه شما یک روزنامه نگار تازه کار باشید و چه تجربه زیادی در این زمینه دارید ، روش Journal of Bulletin راه حلی برای همه کسانی است که در عصر دیجیتال سعی در یافتن جایگاه خود دارند. این روش با ارائه ابزارها و تکنیک های ساده به شما در سازماندهی زندگی کمک می کند. این ابزارها می توانند وضوح ، جهت و تمرکز را به روزهای زندگی خود تزریق کنند. مهم نیست که زندگی در زندگی چقدر خوب باشد ، فقط یک لایه سطحی از چیزی ژرف تر و با ارزش تر است.

کتاب رایدر کارول به نام مجله بولت:

روش: گذشته را ردیابی کنید ، حال را سفارش دهید ، آینده را طراحی کنید ، نشان می دهد که بولت ژورنال از دو بخش تشکیل شده است: سیستم و عملکرد. ما ابتدا با سیستم آشنا می شویم تا یاد بگیریم که چگونه دفتر خود را به یک ابزار سازماندهی قدرتمند تبدیل کنیم. سپس عملکرد را بررسی خواهیم کرد. عملکرد در حقیقت ادغام سنتهای مختلفی است که چگونگی زندگی هدفمند (زندگی هدفمند و مثمر ثمر) را تعریف می کند.

این روش به شما کمک می کند گذشته را ردیابی کنید و حال را سازماندهی کنید تا بتوانید آینده خود را طراحی کنید ، به طوری که تبدیل به یک سیستم شخصی کاملی شود که بتواند زندگی شما را عمیقاً برای بهتر تغییر دهد.

ماموریت Bolt Journal این است که به شما کمک کند آگاهانه از دو منبع ارزشمند در زندگی ، زمان و انرژی خود استفاده کنید. اگر می خواهید از این دو منبع برای خواندن این کتاب استفاده کنید ، باید بدانید که هدف از این کتاب از ابتدا چیست.

با این روش ، نویسنده در تلاش است تا با کار کردن کمتر به شما بیاموزد که به اهداف بیشتری برسید. روشی که رایدر کارول در معرفی کتاب مجله بولت در برنامه ریزی ارائه می دهد ، به شما امکان می دهد تا معنای زندگی را شناسایی و تمرکز کنید. بولت ژورنال این کار را با ترسیم خطوط در مورد چیزهای بی ارزش انجام می دهد.

جملات منتخب از روش برنامه ریزی كتاب بولت ژورنال:

– نوشتن یک سفر به دنیای درونی است.
– کمترین جوهرها از بهترین خاطره ها دوام بیشتری دارند.
– اهداف این فرصت را به ما می دهند تا آنچه را که می خواهیم تعریف کنیم.
– برای اینکه بدانید کجا هستید ، ابتدا باید بدانید که هستید.
– بولت ژورنال با ادغام جنبه های مهم زندگی به عنوان پلی بین اعتقادات و اعمال عمل می کند.
– چیزهایی را در خانه نگه ندارید که مطمئن نیستید مفید هستند یا فکر می کنید زیبا نیستند.
– بولت ژورنال به شما قدرت مدیریت می دهد. به جای واکنش به حوادث ، به آنها پاسخ دهید.
– زندگی آگاهانه بدان معنی است که قبل از اینکه دیگران بخواهند برای ما تصمیم بگیرند ، خودمان تصمیم می گیریم.
– بولت ژورنال به شما کمک می کند تا ذهن آشفته خود را از افکار بی فایده پاک کنید و در آخر افکار خود را واقع گرایانه ارزیابی کنید.

در بخشی از کتاب برنامه ریزی روزنامه نگاری بولت می خوانیم:

با تعهد به کاغذ ، زندگی را در افکار خود تنفس می کنیم. ابزارهای محدود مانند کلمات ، تصاویر و یادداشت ها وجود دارند که می توانند دنیای درون و خارج را با نوک قلم متصل کنند. در دنیایی که به سمت از بین بردن ماهیت بدنی اطلاعات می رود ، ممکن است رویکردی که به نوشتن روشی کهنه نیاز دارد تکرار کننده به نظر برسد. اما مطالعاتی در حال انجام است که سودمندی از دست نویس را در دنیای دیجیتال نشان می دهد.

تحقیقات دانشگاه واشنگتن نشان داده است که دانش آموزان مقطع ابتدایی که مشاغل خود را با دست می نویسند از جملات با ساختار کامل تر استفاده می کنند و همچنین سریعتر از متن می خوانند. دلیل اصلی این امر تأثیر نوشتن مقاله بر سرعت و عمق توانایی ما در شکل گیری (و در نتیجه شناخت) حروف و نمادها است.

جریان پیچیده ای که در دست نویس است ، می تواند ذهن ما را بهتر از تایپ کردن تقلید کند. این حرکت همزمان مناطق مختلف مغز را فعال می کند و از این طریق تأثیر عمیقی بر آنچه می آموزیم تأثیر می گذارد. بنابراین در مقایسه با تایپ کردن در یک محیط نرم افزاری ، از این طریق اطلاعات بیشتر در ذهن ما باقی می مانند.

در یک مطالعه از دانشجویان دانشگاه ، از کسانی که از آنها خواسته شده بود یادداشت های خود را با دست در کلاس بنویسند ، بهتر از آنهایی که تایپ می کردند ، عملکرد بهتری داشتند. آنها همچنین توانستند این اطلاعات را برای مدت طولانی پس از آزمون در ذهن داشته باشند.





دانلود

دانلود فایل ها