مهلت اخذ مدارک حرفه ای‌گری باشگاه‌های فوتبال به آخر رسیده‌ ولی باشگاه‌های ایرانی این شانس را دارند که در مهلت بررسی مدارک از سوی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای، ن

وقت ۴ روزه جهت تکمیل مدارک ، مهلت جدیدی به باشگاه‌های کشور عزیزمان ایران داده نشده است

مهلت جدیدی به کلوب های کشور عزیزمان ایران داده نشده است/ وقت ۴ روزه جهت تکمیل مدارک

عبارات مهم : ایران

مهلت اخذ مدارک حرفه ای گری کلوب های فوتبال به آخر رسیده ولی کلوب های ایرانی این شانس را دارند که در مهلت بررسی مدارک از سوی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای، نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، در حالی که مهلت قانونی اخذ مدارک حرفه ای گری کلوب های فوتبال کشور عزیزمان ایران جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا رسما به آخر رسیده، بر اساس تصمیم شرکت لیگ و فدراسیون فوتبال کلوب ها می توانند تا آخر بررسی مدارک از سوی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای شرکت لیگ، هم چنان نسبت به برطرف نقص مدارک خود اقدام کنند.

خبرهای رسیده از شرکت لیگ و فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که چهار کلوب نفت، تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس تا ظهر امروز نسبت به ارائه مدارک خود در کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای اقدام کرده اند ولی هنوز نقص هایی جدی در مدارک ارائه شده است وجود دارد به گونه ای که شرکت لیگ و کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای از بین بردن حداقل یکی از این نمایندگان فوتبال کشور عزیزمان ایران را قطعی می دانند.

با آخر یافتن مهلت قانونی ارائه مدارک حرفه ای گری، کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای بر اساس قانون باید در مهلت ۴ روز نسبت به بررسی این مدارک و ارائه گزارش به کنفدارسیون فوتبال آسیا اقدام کند ولی به نظر می رسد که این کمیته بر خلاف رویه معمول به کلوب های ایرانی این اجازه را داده تا در طول مدت بررسی مدارک این کلوب ها، همچنان نسبت به دریافت مدارک تازه و برطرف کردن نقایص آنها اقدام کند.

بر این اساس کلوب های چهارگانه ایرانی که شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، هم چنان مهلت چهار روزه دیگری را جهت تکمیل مدارک ارزش خواهند داشت.

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران ضمن رد مهلت ۸ روزه جهت دریافت مدارک به ایسنا گفت: در طی روزهای گذشته فشارهای زیادی به شرکت لیگ جهت عدم سخت گیری در عنوان تعیین صلاحیت ها وارد شده است است ولی به طور قطع فدراسیون فوتبال و شرکت لیگ تن به سند سازی در این پروسه نخواهند داد.

وی افزود: کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای در مهلت چهار روزه بررسی مدارک کلوب ها، همچنان نسبت به برطرف نقص و دریافت مدارک تکمیلی کلوب های مذکور اقدام خواهد کرد، ولی این به معنی تایید صلاحیت و برطرف مسئله نخواهد بود آیا که مدارک ارائه شده است نقص های جدی دارد.

به گزارش ایسنا، به نظر می رسد کلوب های ایرانی در طی روزهای گذشته به شدت از سوی طلبکاران خود تحت فشار بوده اند به نوعی که بعضی از آنها اصطلاحا با خفت گیری به دنبال تحمیل شرایط خود به این کلوب ها بوده اند. بر این اساس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای امکان تکمیل مدارک در مهلت موجود جهت بررسی مدارک را به کلوب ها داده تا آنها وقت بیشتری جهت برطرف نقایص داشته باشند.

به نظر می رسد که از بین بردن کلوب نفت از لیگ قهرمانان آسیا قطعی هست، ولی در میان سه کلوب دیگر، استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران بدترین اوضاع را دارد. حال باید دید که در مهلت تازه آیا کلوب ها نسبت به برطرف پرسشها و احتمال از بین بردن از لیگ قهرمانان آسیا اقدام می کنند یا خیر؟

وقت ۴ روزه جهت تکمیل مدارک ، مهلت جدیدی به باشگاه‌های کشور عزیزمان ایران داده نشده است

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | فوتبال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات





دانلود

دانلود فایل ها