خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دانشگاه استنفورد مغز عامل تیراندازی لاس وگاس را آزمایش می‌کند!

جسد استفان پادوک، عامل تیراندازی مرگبار لاس وگاس جهت کالبدشکافی و آزمایش مغز او به دانشگاه استنفورد انتقال یافته می‌شود.

دانشگاه استنفورد مغز عامل تیراندازی لاس وگاس را آزمایش می‌کند!

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس؛ جسد استفان پادوک عامل تیراندازی مرگبار لاس وگاس – جهت کالبدشکافی و آزمایش مغز او به دانشگاه استنفورد انتقال یافته می شود.

جان فودنبرگ – مسئول پزشکی قانونی لاس وگاس- در باره انتقال جسد پادوک به دانشگاه استنفورد گفت: کالبدشکافی روی بدن این قاتل 64 ساله تکمیل شده است هست. ولی بررسی علت، شیوه فوت وی، شرح وقایع به ترتیب زمانی به ماه ها وقت نیاز دارد. به همین منظور جسد وی جهت آزمایش مغز او به دانشگاه استنفورد انتقال یافته می شود.

محققان شرح زیادی در مورد وقایع رخ داده به ترتیب زمانی ارائه کرده اند که تا حدودی انتقادات علیه پلیس را کم می کند. در حال حاضر، انتقاداتی بر پلیس لاس وگاس وارد است مبنی بر اینکه پلیس بعد از شلیک نخستین گلوله از اتاق طبقه 32 هتل مجاور کنسرت موسیقی، می توانست کارها بیشتری جهت متوقف کردن قاتل انجام دهد.

دانشگاه استنفورد مغز عامل تیراندازی لاس وگاس را آزمایش می‌کند!

جو لمباردو – مدیر پلیس کلارک کانتی- اعتقاد است شنیدن کلمه بی کفایت در فضای عمومی جهت یک پلیس آزاردهنده است.

لمباردو در توضیح شرح وقایع تیراندازی لاس وگاس به ترتیب زمانی گفته بود پادوک ساعت 9 و 59 دقیقه شب بعد از از پای درآوردن نگهبان غیرمسلح، حدود 200 گلوله را به سوی مردم شلیک کرد. ولی بیانات او در روزهای بعد در مورد شرح وقایع به ترتیب زمانی تا حدودی عوض کردن کرد. با وجود این، وی با اقتباس از گزارش بازرسی بصری مغز پادوک اعلام کرده هیچ عوض کردن در وقایع رخ داده به چشم نمی خورد.

فودنبرگ اعتقاد است کشف حوادث پیش از فوت پادوک و نحوه کشته شدن او صرفا از طریق آزمایش‌های نوروپاتولوژی بافت مغز این قاتل ممکن هست. دانشگاه استنفورد آمادگی خود را جهت انجام این آزمایش‌ها اعلام کرده است.

استفان پادوک 64 ساله از طبقه سی و دوم یک هتل به جمعیت مردم در یک جشنواره موسیقی تیراندازی کرد. این تیراندازی 58 کشته و بیش از 500 مجروح بر جای گذاشت. گفته می شود عامل این تیراندازی خونبار در تاریخ آمریکا پیش از رسیدن نیروهای پلیس خودکشی کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که وی به مدت 72 دقیقه به سمت مردم تیراندازی می‌کرده است و توانسته 23 قبضه اسلحه را با خود به داخل هتل محل اختفایش ببرد. با این حال، کشف شواهد تازه تا حدودی بر شرح وقایع ارائه شده است از سوی پلیس تاثیر گذاشته است.

جسد استفان پادوک، عامل تیراندازی مرگبار لاس وگاس جهت کالبدشکافی و آزمایش مغز او به دانشگاه استنفورد انتقال یافته می‌شود.

انتهای پیام/

کالبد شکافی جسد عامل تیراندازی لاس وگاس

واژه های کلیدی: کنسرت موسیقی | تیراندازی | دانشگاه | موسیقی | گلوله | انتقال | آزمایش | تیراندازی در آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *