خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دختران جالب ملکه قشنگی آلمان را بشناسید

نمایشگاه | کشاورزی | دختران | دویدن | آلمان | مطالب جالب و خواندنی

دختران جالب ملکه قشنگی آلمان را بشناسید

دختران جالب ملکه قشنگی آلمان را بشناسید 

دختران آلمانی بعنوان ملکه هاي قشنگی این کشور گردهم آمدند و جهت آنان مراسم با حضور سران دولتی برگزار شد که دیدنی بود. از ملکه چوپان تا ملکه هاي شکوفه و شراب در کشور جالب و پیشرفته کشور آلمان; البته یک قرن از اتمام نظام سلطنتی در کشور آلمان می گذرد, ولی این کشور پر است از انواع و اقسام ملکه ها که جهت مدت وقت تعیین شده است اي به تاج و تخت می رسند. با بعضی از ملکه هاي کشور آلمان در این گزارش تصویری آشنا شوید;
البته یک قرن از اتمام نظام سلطنتی در کشور آلمان می گذرد, ولی این کشور پر است از انواع و اقسام ملکه ها که جهت مدت وقت تعیین شده است اي به تاج و تخت میرسند. در انجمن رسمی ملکه هاي کشور آلمان 144 ملکه در رشته هاي گوناگون از 139 شهر و منطقه از 16 ایالت عضو میباشند. 

عبارات مهم : نمایشگاه – کشاورزی
هانا هاوبولد 20 ساله و کارآموز رشته قنادی از «هایدناو» واقع در ایالت زاکسن به عنوان ملکه شیرینی «اشتولن» گزینه شد. او به مدت یک سال به عنوان ملکه اشتولن در مراسم و مراسم خوش حالی هاي گوناگون حضور می یابد.
برای گزینش به عنوان ملکه «نودل» داوطلبان باید اطلاعات کافی در مورد فرآوری, پخت و همین طور نو آوری هاي مورد نیاز داشته باشند. پاتریسیای اول که بعنوان ملکه نودل سال 2017 گزینش شده, به مدت دو سال در سمینارها, نمایشگاه هاي مواد خوراکی و مراسم خوش حالی ها «نودل» را نمایندگی میکند.
جینا ماری هیلدبراند 19 ساله بعنوان 364 مین ملکه بازار پیاز در شهر وایمار و جهت سال 2017 گزینه شد و تاج را از ملکه سال گذشته تحویل گرفت. گزینش ملکه در همۀ ایالت هاي کشور آلمان یکسان نیست. جهت همانند در ایالت نوردراین-وست فالن واقع در غرب کشور آلمان تنها در پنج رشته ملکه گزینش میشود, این در حالی است که در ایالت بایرن در بیش از 30 رشته ملکه برگزیده میشود.
ملاقات ملکه هاي سیب با آنگلا مرکل صدر اعظم, کریستیان اشمیت وزیر کشاورزی و زیگمار گابریل وزیر امور خارجه کشور آلمان
مراسم گزینش و تاج گذاری ملکه سوسیس و کالباس ایالت تورینگن جهت سال ۲۰۱۷ در شهر ارفورت
ملکه گل رز, دورن دوم, به همراه شاهدخت سوفیای اول مورد پیشباز جمع کثیری از مردم ایالت زاکسن آنهالت قرار گرفتند.
یورگ فوگل زنگر, وزیر کشاورزی ایالت براندنبورگ به همراه ملکه قدیم و کاتلین اشنایدر «نفر وسط» ملکه اخیر «شیر» نمایشگاه کشاورزی و دامپروری را افتتاح کردند.
برای بوته خلنگ, هاید «Heide» و خلنگ زارها نیز در کشور آلمان ملکه گزینش میشود. آنیکا کوکلینسکی 23 ساله به مدت یک سال تاج ملکه خلنگ را از ملکه سال گذشته تحویل گرفت.
لنا هوخ اشتاراسر, ملکه ماء شعیر ایالت بایرن در سال 2017 هست. این دانشجوی 22 ساله در مراسم فینال با حضور هفت کاندیدای دیگر به پیروزی دست یافت و تاج را تصاحب کرد.
لیزا بیترمان به عنوان ملکه «شکوفه کلزا» در ایالت مکلن بورگ فورپومرن گزینه شد. 24 درصد کل اراضی این ایالت زیر کشت گیاه روغنی «کلزا» قراردارد.
در مارک گرونینگن واقع در ایالت بادن ووتنبرگ هر سال مراسم سنتی گزینش ملکه و سلطان چوپان ها برگزار میشود. برندگان مسابقه دویدن با سطل بر روی سر و همین طور دویدن با پای عریان بر روی زمینی که محصول آن تازه درو شده است عنوان ملکه و سلطان چوپان ها را به خود تخصیص داده شده است میدهند.
ثریا کول مان ملکه قشنگی سال 2017 کشور آلمان شد. او پیشتر عنوان ملکه قشنگی ایالت زاکسن را نیز بدست آورده بود.دیدنی این که جایگاه ملکه ها در کشور آلمان از اهمیت خاص اي برخوردار هست. حضور این ملکه ها در مراسم گوناگون و ملاقات مقامات سیاسی با آن ها بیانگر این جایگاه خاص هست.

دختران جالب ملکه قشنگی آلمان را بشناسید

واژه های کلیدی: نمایشگاه | کشاورزی | دختران | دویدن | آلمان | مطالب جالب و خواندنی

دختران جالب ملکه قشنگی آلمان را بشناسید

دختران جالب ملکه قشنگی آلمان را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *