خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بیوگرافی فلورانس کلگیت جالب ترین دختر بدون آرایش جهان

آرایش چشم و ابرو | فلورانس | مسابقه | برنده | آرایش | مطالب جالب و خواندنی

بیوگرافی فلورانس کلگیت جالب ترین دختر بدون آرایش جهان

بیوگرافی فلورانس کلگیت جالب ترین دختر بدون آرایش جهان 

مطمئنا آرایش به بانو ها قشنگی دوچندان می دهد, ولی بعضی از بانو ها میباشند که بدون آرایش نیز بسیار جالب و خوشگل به نظر می رسند. آرایش چشم و ابرو , لب و گونه جهت زیباتر شدن یک دختر می تواند راه حل مناسبی باشد ولی هنگامی که که گفتگو راجع به قشنگی بدون آرایش باشد ممکن است خیلی از دختران خودباوری خود را بی علت از دست بدهند و خودشان را حداقل بگیرند.

به گزارش پارس ناز, فلورانس کلگیت توانست لقب زیباترین زن دنیا بدون آرایش را با توجه به معیارهای قشنگی به خود تخصیص داده شده است دهد.فلورانس کلگیت توانست لقب زیباترین دختر دنیا بدون آرایش را با توجه به معیارهای قشنگی به خود تخصیص داده شده است دهد.روزنامه الدیار لبنان نوشت از معیارهای در نظر گرفته شدهمسافت بین گوش ها و مسافت بین چشمان نتیجه ای علمی خاصی را میدهد

بیوگرافی فلورانس کلگیت جالب ترین دختر بدون آرایش جهان

و همچنین مسافت بین چشمان به نسبت فاصله تا دهان نیز کمتر از یک سوم فاصله مو هاي سر تا چانه است که این معیار دیگری هست. لئوناردو داوینچی یک عمر وقت خود را صرف یک نقاشی کرد. این موضوع, قرن ها ذهن دانشمندان و ریاضیدانان را به خود مشغول کرده بود, در حالی که جراحان زیبایی, از این راه ثروت اندوزی می کنند.

و فلورانس کلگیت؟ مفید, خیلی راحت هست؛ وی یک دختر زیباست.دانشجوی 18 ساله, به عنوان آن چه که صورت کامل آشنا می شود, معرفی شد. وی در مسابقه تصویر بین المللی جهت گزینش برترین تناسب بین چشم ها, دهان, پیشانی و چانه, شرکت کرد و به امتیاز خوبی در شاخص هاي یک صورت متناسب و بی عیب و نقص دست یافته هست.

آرایش چشم و ابرو | فلورانس | مسابقه | برنده | آرایش | مطالب جالب و خواندنی

بنا بر تئوری, الزاما غیر ممکن است اجزای صورت وی بیش از اندازه متقارن به نظر برسند «که گرچه در این بخش, وی نیز بی تقصیر هست».اما تناسب چشمان آبی کاملا هم اندازه نیز به موفقیت وی در مسابقه جهت کسب عنوان طبیعی ترین صورت زیبای بریتانیا, کمک کرده هست.

فلورانس, که در شنبه بازار با یک مغازه چیپس فروشی ساحلی کار میکند, بین 8000 نفر شرکت کننده جهت کسب رتبه A, عنوان برنده را به خود تخصیص داده شده است داد. تمامی شرکت کنندگان باید بدون آرایش در مسابقه آماده میشدند و در صورت انجام عمل جراحی پلاستیک, تزریق بوتاکس یا کاشت پروتز, از شرکت در مسابقه محروم میشدند.

مردم محل او را مسخره می کردند و با کنایه می گفتند هوای دریا باعث شده است تا فلورنس دختر دبیرستانی شهر کوچک داور گرامر از توابع دیل کنت برنده شود, احتمالاً هم یک رازی در مغازه چیپس فروشی میدل استریت فیش نهفته هست.اما این تاج را بخاطر تعریف علمی قشنگی به فلورانس می دهیم, نه بخاطر بخشی از ژن هاي قشنگی که وی از مادرش به ارث برده هست.

بیوگرافی فلورانس کلگیت جالب ترین دختر بدون آرایش جهان

صورت یک زن زمانی جالب ترین حالت را دارد که فضای بین مردمک چشمانش درست کمتر از نصف عرض صورتش باشد که بین دو گوش قرار گرفته هست. فلورنس در این قسمت 44 درصد امتیاز را کسب کرد. متخصصان نیز بر این باورند فاصله نسبی بین چشم ها و دهان باید بیش از یک سوم اندازه خط مو تا چانه باشد. این نسبت در صورت فلورنس 32.8 درصد هست.

شانیا تواین خواننده و لیز هارلی بازیگر و جسیکا آلبا در بین افراد مشهور دنیا, از نظر زیباشناسی, به عنوان صورت هاي کامل رتبه بندی شدند. خشم سامانتا بریک, بعد از اعلام نتایج, یک ازدحام بین المللی به راه انداخت, چراکه وی زیباست, ولی با این حال نتوانست امتیازی کسب کند.

آرایش چشم و ابرو | فلورانس | مسابقه | برنده | آرایش | مطالب جالب و خواندنی

قبل از آن صورت فلورنس تقریباً بطور کامل متقارن هست, که این فرمایش نیز از نظر علمی, به نوبه خود بر روی قشنگی صورت تاثیرگذار هست.تئوری قشنگی شناسی بیش از 500 سال پیش, یعنی زمانی نخست شد که داوینچی شروع به بهره گیری از تفکر رویایی و نبوغ ریاضی خود جهت توصیف یک صورت کامل نمود.

برای فلورانس, این فرمایش زمانی به واقعیت بدل شد که رفقا و مشتریان فروشگاهی که در آن کار می کرد, او را متقاعد ساختند تا در برنامه هاي لوراین در شبکه ITV شرکت کند و قشنگی هاي ذاتی اش را به همگان نشان دهد و زنان را تشویق کند تا به قشنگی هاي ذاتی ارزش سربلندی کنند.

بیوگرافی فلورانس کلگیت جالب ترین دختر بدون آرایش جهان

فلورنس معمولاً از رنگ موی روشن و ریمل چشم و ابرو بهره گیری می کند, و اذعان می دارد به بهره گیری از کانسیلر و وازلین عادت دارد, برنده سفر به آژانس مدل لندن شد و بزودی تصویر وی نیز بر روی پوسترها و بیلبوردهای تبلیغاتی در فروشگاه هاي لوازم بهداشتی و آرایشی کشور نمایان می شود.

وی می گوید: طبیعی است که وی از داشتن حرفه ای در مدل لذت ببرد «مدل آگنس دین نیز قبلا در یک مغازه چیپس فروشی کار میکرد» ولی در حال آماده مشغول کار, مطالعه و تحصیل در اساس جغرافیا و روانشناسی است و قصد دارد در دانشگاه در رشته مدیریت ادامه تحصیل دهد.

وی گفت: “زنان نباید فکر کنند صورتشان حتماً باید آرایش داشته باشد, من انشاالله مردمی که به من نگاه خواهند کرد, فکر کنند انها هم نیازی به آرایش ندارند. من از صورت ای که دارم خیلی راضیم و هرگز عمل جراحی پلاستیک و تزریق بوتاکس انجام نمی دهم.

کارمن لفور, از آزمایشگاه قوه ادراک دانشگاه سنت اندروز در دانشکده روانشناسی, گفت قشنگی به رابطه مستقیم با تقارن در صورت دارد. وی افزود: “فلورانس تمام علایم کلاسیک قشنگی را داراست. او چشمانی درشت, استخوان هاي گونه برجسته, لب هاي پر و در کل ترکیب متناسبی در صورت اش دارد. به نظر, تقارن صورت یکی از مهمترین عوامل موثر در جذابیت صورت هست.

“اگر چه ما تقارن را در تعاملات روزانه خود درک نمی کنیم و تشخیص نمی دهیم, ولی بهتر است بدانید در صورت زیاد مردم نیمه راست و چپ کاملا متفاوت بوده و متقارن نیست.وی تصدیق کرد, تقارن جهت قشنگی مورد نیاز هست, ولی کافی نیست. با به هرحال, به نظر میرسد این گزینش در مورد فلورانس کاملا مشهود هست.

واژه های کلیدی: آرایش چشم و ابرو | فلورانس | مسابقه | برنده | آرایش | مطالب جالب و خواندنی

بیوگرافی فلورانس کلگیت جالب ترین دختر بدون آرایش جهان

بیوگرافی فلورانس کلگیت جالب ترین دختر بدون آرایش جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *