خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پیشنهاد غیرمنتظرانه ازبکستان به برانکو

ازبکستان در تلاش است که برانکو ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورشان گزینش کند.

پیشنهاد غیرمنتظرانه ازبکستان به برانکو

ازبکستان در تلاش است که برانکو ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورشان گزینش کند.

برانکو سرمربی ازبکستان می شود؟

ازبک ها سال هاست تلاش می کنند راهی مسابقه های جام جهانی شوند ولی همواره در مرحله مقدماتی در افزایش به این مسابقه ها ناکام بوده اند. آنها در این سال ها یکی از رقبای کشور عزیزمان ایران در مقدماتی جام جهانی نیز بوده اند.

به تازگی در جلسات فنی که در فدارسیون فوتبال این کشور برگزار شده است تصمیماتی در خصوص حضور یک مربی بزرگ خارجی در ازبکستان گرفته شده است و حتی چند گزینه نیز جهت هدایت تیم ملی ازبکستان مطرح شدند.

پیشنهاد غیرمنتظرانه ازبکستان به برانکو

به گفته فدراسیون فوتبال ازبکستان یکی از جدی ترین گزینه های تیم ملی این کشور برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس است که سال هاست در آسیا حضور دارد و سال 2006 تیم ملی کشور عزیزمان ایران را راهی جام جهانی کرده بود. سبک کاری برانکو و موفقیت او در پرسپولیس باعث شده است انگیزه ازبک ها جهت جذب برانکو زیاد کردن پیدا کند مربی که در سال 2004 نیز کشور عزیزمان ایران را به مقام سوم جام ملت های آسیا رسانده بود.

همچنین به گفته فدراسیون فوتبال ازبکستان مربیانی همچون اسلاولیوب موسلین از صربستان، میودراگ رادولوویچ از مونته نگرو، آنجلو آلسیو از ایتالیا و برند اشتورک از آلمان نیز گزینه های مربیگری در تیم ملی ازبکستان هستند ولی چند گزینه در اولویت فدارسیون فوتبال این کشور قرار دارند.

گزینه های مهم ازبک ها علاوه بر برانکو، اسلاون بیلیچ هموطن برانکو است که در دوران موفقی را در کلوب وست هام انگلیس پشت سر گذاشته بود. همچنین والتر ماتزاری ایتالیایی و برت فن ماروویک هلندی دیگر گزینه های جدی ازبک ها جهت تیم ملی این کشور هستند.

پیشنهاد به برانکو اگر چه از نظر مالی می تواند سود خوبی را جهت او به دنبال داشته باشد ولی ممکن است به اندازه کافی جهت مرد کروات جالب نباشد. پیش از گزینش دالیچ به عنوان سرمربی تیم ملی کرواسی صحبت هایی در خصوص مذاکره کروات ها با برانکو مطرح شده است بود ولی برانکو تصمیم خود را جهت ماندن در پرسپولیس قطعی کرده بود و تصمیمی جهت جدایی از این تیم نداشت. به نظر نمی رسد پیشنهاد ازبک ها جهت برانکو جالب باشد ولی باید در نظر گرفت این مسئله به شرایط پرسپولیس نیز بستگی داشته باشد و اگر پرسپولیس ثبات سه سال اخیر خود را از دست بدهد موقعیت برانکو نیز در این تیم متفاوت خواهد شد.

ازبکستان در تلاش است که برانکو ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورشان گزینش کند.

عبارات مهم : برانکو ایوانکوویچ – سرمربی تیم ملی
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | سرمربی تیم ملی | جام جهانی | پرسپولیس | ازبکستان | مسابقه | فوتبال | کروات | ایران | سرمربی | برانکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *