خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

داور رویای افزایش را سر برید!/ پرسپولیس 2-الهلال 2

تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقه های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان رفت که این دیدار در نهایت با

داور رویای افزایش را سر برید!/ پرسپولیس 2-الهلال 2

پرسپولیس به تلخی از لیگ قهرمانان آسیا از بین بردن شد و حالا همه حسرت می خورند.

حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقه های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 2-2 به آخر رسید تا پرسپولیس وداع تلخی با لیگ قهرمانان داشته باشد.

داور رویای افزایش را سر برید!/ پرسپولیس 2-الهلال 2

شاگردان برانکو با توجه به باخت 4-0 در بازی رفت نیاز به بردی پر گل و چیزی شبیه معجزه جهت افزایش به فینال داشتند. اتفاقی که با گل دقیقه 17 گادوین منشا و ضربه ای که علی علیپور لحظاتی بعد به تیر دروازه زد، چندان دور از دسترس به نظر نمی رسید ولی تصمیم عجیب و غلط داور در دقیقه 30 تمام رویاهای سرخ پوشان را بر باد داد.

برخورد محمد انصاری با سلمان فرج که در بیرون محوطه جریمه اتفاق افتاده بود، به وسیله داور پنالتی تشخیص داده شد تا عمر خریبین با ضربه ای چیپ بازی را در نیمه اول 1-1 کند.

در نیمه دوم پرسپولیس که همه چیز را تقریبا از دست رفته می دید و باید حداقل 5 گل دیگر می زد، بازی را کاملا هجومی شروع کرد ولی بی دقتی در ضربات آخر اجازه نمی داد تا سرخ ها به گل های زیاد برسند. گادوین منشا در دقیقه 62 بالاخره توانست یکی از این وقت ها را تبدیل به گل کند تا به مرد اول پرسپولیسی ها در این میدان بدل شود. در ادامه پرسپولیس باز هم صاحب وقت های خوبی شد ولی از آن ها استفاده نکرد.الهلال که به دنبال استفاده از ضد حملات بود، توانست در دقیقه 76 و بازهم به وسیله عمر خریبین یک گل دیگر به پرسپولیس بزند تا بازی در نهایت با نتیجه تساوی 2-2 به آخر برسد.

در نهایت الهلال توانست با برتری 6-2 در مجموع دو دیدار راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. داور بازی یکی از عوامل مهم تعیین نتیجه بود. پرسپولیسی ها بعد از گزینش این داور عمانی شدیدا معترض بودند ولی کنفدراسیون او را عوض کردن نداد و روی قضاوتش پافشاری کرد. در نهایت مشخص شد آیا قرمزها به گزینش این داور اعتراض داشتند چراکه یک پنالتی اشتباه به نفع حریف گرفت و یک پنالتی قطعی قرمزها را هم نگرفت.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقه های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان رفت که این دیدار در نهایت با

واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس | استفاده | پرسپولیس | قهرمانان | افزایش | ورزش | بعد از 90

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *