خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پاسخ مهم فیفا به اعتراض مهدی طارمی

فیفا در نامه ای اعلام کرد که مهدی طارمی درهرصورت محکوم است و وی بخشیده نخواهد شد.

پاسخ مهم فیفا به اعتراض مهدی طارمی

فیفا در نامه ای اعلام کرد که مهدی طارمی درهرصورت محکوم است و وی بخشیده نخواهد شد.

فیفا خطاب به مهدی طارمی : تو محکومی پسر!

دادگاه بین المللی ورزش، مهدی طارمی را بدون بررسی صحت و سقم قراردادش با باشگاه پرسپولیس مقصر دانسته و تعلیق محرومیتش را منتفی اعلام کرده است.
در نامه دادگاه بین المللی ورزش به مهدی طارمی قید شده است است این بازیکن، اگر با پرسپولیس قرارداد امضا کرده و سپس وارد مذاکره و عقد قرارداد با ریزه اسپور ترکیه شده است باز هم مرتکب تخلف آشکار شده است هست. از این رو از مهاجم ملی پوش پرسپولیس خواسته است تا درخواست خود را راجع به اینکه نسبت به کدام بند از محرومیتش شکایت دارد اعلام مجدد کند.

پاسخ دادگاه بین المللی ورزش، جمعه به نماینده قانونی این بازیکن اعلام و از آنها خواسته شده است تنها ظرف مدت سه روز می توانند درخواست براق خود را مبنی بر برطرف کامل محرومیت یا بخشش جریمه ۷۹۰ هزار یورویی مبنی بر پرداخت خسارت به کلوب ریزه اسپور ترکیه اعلام کنند.

پاسخ مهم فیفا به اعتراض مهدی طارمی

از ابتدا هم مشخص بود شکایت مهدی طارمی به جایی نخواهد رسید. جهت هیچ مقامی در فیفا قابل قبول نیست که مهدی طارمی با پرسپولیس قرارداد داشته و آنوقت جهت مذاکره و عقد قرارداد به ترکیه رفته. دراین صورت هم مهدی طارمی محکوم هست. همان طور که فیفا توضیح داده او نباید با وجود عقد قرارداد با تیم پرسپولیس به ترکیه می رفته و با تیم ریزه اسپور تمرین می کرده و قرارداد می بسته. البته اگر این ثابت شود حسنش این است که باشگاه پرسپولیس از اشتباه تبرئه می شود و دو پنجره نقل و انقتالاتی که جهت ای تیم بسته شده است باز خواهد شد.

ضاف بر اینکه اثبات این عنوان می تواند جریمه نقدی تیم پرسپولیس را کم کند. در حال حاضر اعتراض مهدی طارمی به جریمه 790 هزار یوریی است که باید نیمی از آن را پرداخت نماید.

عبارات مهم : پرداخت خسارت – مهدی طارمی
کی روش هم به مهدی طارمی توصیه کرده تنها به جریمه نقدی معترض شود.

باشگاه پرسپولیس هم به این رای معترض شده. آنها می گویند با مهدی طارمی پیش از حضور در تیم ریزه اسپور قرارداد داشتند. نشانه پرسپولیس زیاد کنسل کردن محرومیت از پنجره نقل و انتقالات است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

فیفا در نامه ای اعلام کرد که مهدی طارمی درهرصورت محکوم است و وی بخشیده نخواهد شد.

واژه های کلیدی: پرداخت خسارت | مهدی طارمی | ریزه اسپور | جریمه نقدی | پرسپولیس | دادگاه | باشگاه | اعتراض | قرارداد | پنجره | ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *