خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پاسخ كارلوس كی روش به درخواست استرالیایی ها

كارلوس كی روش به تیم ملی استرالیا پاسخ داده است و اعلام کرده است که فعلا سرمربی کشور عزیزمان ایران است و قصد مذاکره ندارد.

پاسخ كارلوس كی روش به درخواست استرالیایی ها

كارلوس كی روش به تیم ملی استرالیا پاسخ داده است و اعلام کرده است که فعلا سرمربی کشور عزیزمان ایران است و قصد مذاکره ندارد.

كارلوس كی روش در کشور عزیزمان ایران ماندگار می شود؟

چند هفته ای است شایعات حكایت از آن دارد كه كارلوس كی روش سرمربی کشور عزیزمان ایران بعد از جام جهانی روسیه، به تیم ملی استرالیا ملحق می شود. هنگامی که این تورنمنت به آخر برسد، غول های آسیا جهت حضور موفق در جام ملت های امارات حاضر می شوند.

این مسابقه ها به فاصله 6 ماه بعد از مسابقه های جام جهانی شروع می شود. خیلی ها در کشور عزیزمان ایران به فدراسیون فوتبال هشدار داده اند سریعاً تكلیف سرمربی خود را جهت بعد از جام جهانی روشن كند چراكه کشور عزیزمان ایران فرصتی جهت گزینش مربی نخواهد داشت.

پاسخ كارلوس كی روش به درخواست استرالیایی ها

استرالیایی ها به خاطر همین ترسی كه دارند، می خواهند از همین حالا تكلیف سرمربی خود را مشخص كنند. منابع خبری فاش می كنند فدراسیون فوتبال استرالیا با كارلوس كی روش ارتباط گرفته و از او خواسته تا پیش از آخر قراردادش با ایران، با آنها قرارداد داخلی امضا كند و بعد از آخر بازی های جام جهانی، مستقیماً به این كشور سفر كند.

كی روش پیشنهادات جدی تری قبل از جام جهانی برزیل داشت. سران فوتبال مراكش، آفریقای جنوبی و… به كی روش ایمیل دادند و حتی جهت او نسخه ای از قرارداد را ارسال كردند تا به تیم ملی آنها ملحق شود. مراكش حاضر بود حتی جای مبلغ قرارداد را خود كی روش پر كند و جهت امضا بفرستد ولی این مربی فقط یك پاسخ داشت: «من سرمربی کشور عزیزمان ایران هستم و باید به قراردادم پایبند باشم.»

حالا استرالیا هم تلاش دارد تا سریعتر از اتمام جام جهانی تكلیف كی روش را با خود مشخص كند ولی سرمربی تیم ملی، پاسخی مشابه به آنها داده هست. كی روش گفته: «من فعلاً مربی ایرانم. بعد از جام جهانی و بعد از اتمام قراردادم با تیم ملی کشور عزیزمان ایران می توانیم در این باره با هم مذاكره كنیم.»

یكی از دلایلی كه كی روش علاقه ای به امضای قرارداد زودهنگام با استرالیا یا هر كشوری دیگری ندارد، احتمال ماندنش در تیم ملی کشور عزیزمان ایران هست. بعد از جام جهانی برزیل، بازیكنان نقش مهم در نگه داشتن كی روش را ایفا كردند. بعد از جام جهانی روسیه هم به طور قطع همه بازیكنان تلاش می كنند تا كارلوس بماند. حتی شنیده می شود با رفتن كی روش احتمال دارد چند بازیكن از تیم ملی جدا شوند. به همین علت كی روش عجله ای جهت تصمیم گیری ندارد.

كارلوس كی روش به تیم ملی استرالیا پاسخ داده است و اعلام کرده است که فعلا سرمربی کشور عزیزمان ایران است و قصد مذاکره ندارد.

او می خواهد با کشور عزیزمان ایران به جام جهانی برود و ببیند چه اتفاقاتی در روسیه می افتد. او قطعاً بعد از این مسابقه ها، پیشنهاد کشور عزیزمان ایران را هم یك پیشنهاد جدی جهت خود تلقی می كند. در حال حاضر فدراسیون فوتبال هم در این زمینه به جمع بندی نهایی نرسیده هست. كی روش جهت آنها گران درمی آید و از سویی این باور عمومی در کشور عزیزمان ایران وجود دارد كه تیم ملی قدرتمند شده است و با هر مربی دیگری هم می تواند موفق باشد. البته این نظریه در دنیای واقعی فوتبال، رد می شود و حداقل تیم ملی ایتالیا گواه این عنوان بوده هست. باید منتظر ماند و دید در جام جهانی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

عبارات مهم : سرمربی تیم ملی – جام جهانی
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: سرمربی تیم ملی | جام جهانی | استرالیایی | استرالیا | پیشنهادات | جام جهانی | مسابقه | فوتبال | قرارداد | روسیه | برزیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *