خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

واکنش برانکو به توهین بیرانوند به طرفداران پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین صبحگاه امروز این تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

واکنش برانکو به توهین بیرانوند به طرفداران پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین صبحگاه امروز این تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

برانکو: از هواداران جهت حرکت بیرانوند عذر می خواهم

برانکو ایوانکوویچ راجع به تساوی این تیم برابر پدیده و هم چنین اظهارنظرش مبنی بر بحرانی بودن بازی های لیگ بعد از تعطیلات، گفت: نه متاسفانه راهی جهت خروج از این بحران نیست. این قضیه مسئله تمام کلوب های دنیا هست. من از بازی تیمم راضی هستم ولی فقط نتیجه نگرفتیم. اگر به نتیجه های دیگر تیم ها دقت کنید اثرات این تعطیلات را می بینید. ما در دیدار دیروز تلاش کردیم و می خواستیم پیروز شویم ولی موقعیت های مان تبدیل به گل نشد.

عبارات مهم : برانکو ایوانکوویچ – سرمربی تیم
او ادامه داد: اگر ضربه ایستگاهی قاضی در دقایق نهایی به گل تبدیل می شد بازی با نتیجه ای بر خلاف روند ۹۰دقیقه تمام می شد. ما هفت امتیاز را در بازی های خانگی از دست داده ایم. در این بازی ها نه پیکان، نه سیاه جامگان و نه پدیده شانسی را روی دروازه ما ایجاد نکردند ولی ما هفت امتیاز در منزل را از دست دادیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: دفاع ما برابر پدیده خوب کار کرد ولی در خط حمله شانس با ما یار نبود. سید جلال حسینی، منشا و علیپور وقت هایی را از دست دادند ولی در کل بازی خوبی بود. گل نزدن در هر بازی وجود دارد. من بازی الهلال را مشاهده کردم و آن ها نیز در برابر حریف خود پنج موقعیت خوب را از دست دادند. حریفان دیگر نیز به همین شکل هستند. در بازی دیروز و در ابتدای نیمه دوم کمی ضعف داشتیم که در بازی با سایپا هم این قضیه پیش آمده بود ولی در ادامه فشار آوردیم.

سرمربی پرسپولیس راجع به بازی این تیم برابر پارس جنوبی جم در هفته سیزدهم، گفت : این بازی فضای خوبی خواهد داشت. ما یک امتیاز از صدر جدول رده بندی پایین تر هستیم و دربی بزرگی را در هفته بعد پیش رو خواهیم داشت. این بازی به اندازه تمام بازی های ما سخت خواهد بود. ما به دنبال بهانه مانند جَوی نیستیم. این دیدار دربی است و جزو بازی هایی است که به خاطر آن زندگی می کنیم. مطمئنا جو جهنمی خواهد بود و از این بهتر چیزی جهت بازیکن وجود ندارد.

برانکو ایوانکوویچ در مورد حواشی اطراف علیرضا بیرانوند، گفت: من کار بیرانوند را توجیه نمی کنم و به او حق نمی دهم. از هواداران عذرخواهی می کنم، لیکن همه چیز ما جهت هواداران است. گاهی اوقات باید بازیکنان را درک کنیم، لیکن حساسیت هایی ایجاد می شود. بیش تر از همه خود بیرانوند متاسف هست. بازیکنان در این شرایط باید کمی درک شوند. بیرانوند باید بداند پرسپولیس کلوب بزرگی است و بازی کردن جهت این تیم راحت نیست. در هر بازی ۵۰ تا ۶۰ هزار جفت چشم از نزدیک و ۳۰ تا ۴۰ میلیون هوادار از منزل این تیم را حمایت می کنند و بازی های این تیم را مشاهده می کنند. ما به هواداران مان افتخار می کنیم و به انرژی که آن ها به ما می دهند می بالیم. آن ها یار دوازدهم ما بودند و ما از این که آن ها را خوشحال نکردیم غمگینیم.

او راجع به تکرار رفتارهای نامناسب بازیکنان پرسپولیس با هواداران، توضیح داد: ما با این رفتارها برخورد خواهیم کرد ولی این وقایع هر لحظه پیش خواهد آمد. هر لحظه کسانی هستند که ظرفیت پایینی دارند. این اتفاق در آینده هم خواهد بود ولی خدا را شکر اکنون به حداقل رسیده هست. من با این که شما می گویید هواداران حق زیادی در تیم ما دارند موافق هستم. ما به خاطر آنان این جا هستیم. من از طرف خودم از آن ها عذرخواهی می کنم.

برانکو راجع به این که طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) منتظر عذرخواهی بیرانوند هستند، گفت : من از طرف خودم عذرخواهی می کنم. من می گویم او مقصر هست. با بیرانوند برخورد خواهد شد و جریمه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مسئله همیشگی بین سکوها و بازیکنان، گفت : به عنوان نمونه دو سال است در مورد محسن ربیع خواه می نویسند ولی او دو سال است که جهت قهرمانی پرسپولیس تلاش می کند ولی آن ها کار خود را می کنند. گاهی اوقات باید بازیکنان را درک کرد، لیکن ماشین نیستند و انسان هستند و باید آن ها فهمیده شوند.

سرمربی کروات سرخ ها راجع به موفقیت بازیکنان پرسپولیس در تمرینات شوت زنی در تمرین و هم چنین موفق نبودن آن ها در دیدار برابر پدیده، توضیح داد: برابر این تیم شوت های کمی به سمت دروازه زده شد. بازیکن باید در کسری از ثانیه تصمیم بگیرد که چه کاری انجام دهد. ما در تمرینات مان هر لحظه شوت زنی را خواهیم داشت ولی این که بازیکن چه موقع از آن در زمین استفاده کند به خود او بر می گردد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واکنش برانکو به توهین بیرانوند به طرفداران پرسپولیس

واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | سرمربی تیم | پرسپولیس | هواداران | طرفداران | پرسپولیس | هواداران | عذرخواهی | بیرانوند | بازیکنان | بازیکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *