خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نه بزرگ کارلو آنچلوتی به ایتالیایی ها!

مدیر برنامه‌های کارلو آنچلوتی سرمربی سابق بایرن مونیخ ادعا کرد که کارلتو پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا را رد کرده است.

نه بزرگ کارلو آنچلوتی به ایتالیایی ها!

مدیر برنامه های کارلو آنچلوتی سرمربی سابق بایرن مونیخ ادعا کرد که کارلتو پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا را رد کرده است.

جواب منفی کارلو آنچلوتی به ایتالیایی ها

جووانی برانکینی، مدیر برنامه های کارلو آنچلوتی سرمربی سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا جهت هدایت آتزوری را رد کرده است.

از کارلتو به عنوان محتمل ترین گزینه جهت جانشینی جامپیرو ونتورا بعد از ناکامی این مرد ۶۹ ساله جهت رساندن آتزوری به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و اخراج وی، یاد می شود و بعضی رسانه ها از شروع بعضی مذاکرات با سرمربی سابق میلان در یکی دو روز اخیر خبر داده اند که البته به علت نامشخص بود آینده فدراسیون فوتبال ایتالیا و آینده مدیر آن کارلو تاوکیو، نتیجه های مثبتی نداشته است.

نه بزرگ کارلو آنچلوتی به ایتالیایی ها!

اکنون ولی برانکینی از رد شدن پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا به وسیله کارلتو خبر داده هست. او به رادیو دیجی گفت که آنچلوتی پیشنهاد هدایت تیم ملی ایتالیا را قبول نکرده است.

در همین حال بعضی رسانه ها از احتمال بازگشت آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال چلسی به تیم ملی ایتالیا که با آن به یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ رسید و نیز روبرتو مانچینی سرمربی زنیت سنت پترزبورگ به عنوان گزینه های جایگزین، در صورت عدم توافق میان فدراسیون فوتبال ایتالیا و کارلتو نام برده می شود.

عبارات مهم : سرمربی تیم – ایتالیا
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir

واژه های کلیدی: سرمربی تیم | ایتالیا | رسانه ها | فوتبال | برنامه | ایتالیا | مونیخ | سرمربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *