خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نتیجه بازی دوستانه کشور عزیزمان ایران و پاناما

تیم‌ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در یکی دیگر از بازی‌های دوستانه‌اش در مسیر آماده‌سازی جهت جام‌جهانی روسیه برابر پاناما به پیروزی دست یافت.

نتیجه بازی دوستانه کشور عزیزمان ایران و پاناما

تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در یکی دیگر از بازی های دوستانه اش در مسیر آماده سازی جهت جام جهانی روسیه برابر پاناما به پیروزی دست یافت.

پیروزی کشور عزیزمان ایران برابر پاناما

بازی تیم ملی کشور عزیزمان ایران و پاناما، فرصتی بزرگ بود جهت بازیکنان جوانتر. پاناما ستاره های لژیونرش را جهت بازی با کشور عزیزمان ایران نیاورده بود و شاید به همین علت بود که کارلوس کی روش هم تلاش کرد به جوانترهایی که کمتر وقت بازی داشتند ، میدان بدهد.

عبارات مهم : کریم انصاری فرد – سردار آزمون
اصلا شاید به همین علت بود که یک روز قبل از بازی ، در تمرین تیم ملی کی روش انجامش داد. همه را جمع کرد و گفت بازی دوستانه معنایی ندارد ، باید جهت اعتلای کشورشان بجنگند. او داشت جوان هایش را تهییج می کردو همان هایی که 24 ساعت بعد در حضور ستاره های مهم در زمین به خط شدند. بازیکنانی مثل چشمی ، آقایی و عبدالله زاده . بازی در نیمه اول با شروع توفانی کشور عزیزمان ایران شروع شدو خیلی سریع کشور عزیزمان ایران به گل رسیدو یک فرار جهت ایران، خطای پنالتی روی انصاری فرد و ضربه ای که اشکان دژاگه گلش کرد.

دو دقیقه بعد سامان قدوس یار تازه ملی کشور عزیزمان ایران خوش درخشید . در نخستین بازی که داشت فیکس بازی می کرد ، با یک فرار انفجاری توانست گل بزند . این نخستین گل ملی سامان جهت کشور عزیزمان ایران بود. او که به تازگی توانسته عنوان عالی ترین مهاجم لیگ سوئد را بدست آورد و بزودی هم احتمالا به تیمی در لیگ برتر انگلستان خواهد رفت.

در ادامه ولی پاناما کمی بهتر شدو آنها در دقیقه 38 توانستند از روزبه چشمی پنالتی بگیرند. روزبه توپ مهاجم را زد ولی پایش به پای بازیکن حریف هم خورد و پنالتی داد. بازی در آخر نیمه اول به لطف این پنالتی 2 بر یک شد.

در نیمه دوم ، کی روش شروع کرد به تعویض. رضاییان ، جلال حسینی ، سردار آزمون ،علی کریمی ، وحید امیری و علیرضا جهانبخش جهت تیم ملی در این نیمه به بازی آمدند. ولی او همان سه نفر جدیدش را در زمین نگه داشت. چشمی ، عبدالله زاده و آقایی. این سه انگار قرار بود بازی کنند تا یاد بگیرند شرایط بازی ملی را جهت روزهای بزرگ آینده . البته در این نیمه هم مثل نیمه اول تیم کی روش بر تصویر هر لحظه یک ایراد بزرگ داشت. زون های دفاعی مان باز می شدند. دفاع منطقه ای مان داشت به حریف مجال حمله می داد . اتفاقی که سال ها بود عادت کرده بودیم نیفتد.

البته کی روش در این بازی یک عادت دیگرش را هم ترک کرد. او طارمی و آزمون را این بار با هم بازی نداد و ترجیح داد کریم انصاری فرد که این روزها حسابی آماده است ، زیاد از هر لحظه بازی کند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

نتیجه بازی دوستانه کشور عزیزمان ایران و پاناما

واژه های کلیدی: کریم انصاری فرد | سردار آزمون | روزبه چشمی | انصاری فر | پیروزی | پاناما | عبدالله | ستاره | ایران | پیروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *