خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مشخص شدن مقصد بعدی مهدی طارمی

مهدی طارمی می خواهد به اروپا برود. این هدفی است كه او دارد. خود مهدی هم به این نتیجه رسیده كه می توانست امسال با رفتن به اروپا، در

مشخص شدن مقصد بعدی مهدی طارمی

مهدی طارمی تصمیم قطعی خود را گرفته و اروپا خواهد رفت.

مهدی طارمی در راه اروپا

مهدی طارمی می خواهد به اروپا برود. این هدفی است كه او دارد. خود مهدی هم به این نتیجه رسیده كه می توانست امسال با رفتن به اروپا، در آستانه جام جهانی قدم بزرگی جهت آماده سازی خودش بردارد ولی مشكل او این بود كه سال گذشته بعد از بازگشت به پرسپولیس قرارداد دو ساله امضا كرد.

او به همین علت امسال با مخالفت قرمزها جهت جدایی روبه رو شد. رقم هایی كه کلوب جهت رضایتنامه اش اعلام می كرد، به هیچ عنوان از سوی کلوب های اروپایی پرداخت نشد تا این بازیكن در جمع قرمزها باقی بماند.

مشخص شدن مقصد بعدی مهدی طارمی

طارمی هم در آسیا خوب بود و هم در بازی های ملی ولی اینكه هیچ باشگاهی در اروپا حاضر نشد پول رضایتنامه اش را بدهد و او را جذب كند، كاملاً نشان می داد چه نگاهی به لیگ کشور عزیزمان ایران وجود دارد.

كی روش هم معقتد است لیگ برتر فاقد كیفیت است و به همین علت بازیكنان باید به اروپا بروند. هنگامی که او به این نتیجه رسید كه نمی تواند لیگ کشور عزیزمان ایران را عوض کردن دهد و كیفیت آن را اوج ببرد، تصمیم گرفت بازیكنان را تحت فشار بگذارد تا به اروپا بروند. در حال حاضر کشور عزیزمان ایران نزدیك به ۱۴ لژیونر در اروپا دارد و بعد از جام جهانی احتمالاً آمار زیاد از این هم می شود.

یكی از بازیكنانی كه از همین حالا جهت آینده برنامه ریخته، مهدی طارمی هست. او در پرسپولیس ماند و همین ماجرای رفت و برگشتش به این باشگاه، جهت او دردسر بزرگی درست كرد. البته خود طارمی در این ماجراها نقش مهم را داشت.

در هر صورت این بازیكن در صحبت هایی هم كه با كارلوس كی روش داشته، به او گفته است: «می خواهم بعد از جام جهانی به اروپا بروم.» اتفاقی كه درخشش او در روسیه، می تواند آن را قطعی كند. از همین حالا مهدی پیشنهاداتی از همان كشور میزبان جام جهانی دارد. درخشش او در بازی دوستانه برابر روسیه، ایجنت های این كشور را به سمت مهدی كشاند. مهدی می خواهد بعد از جام جهانی هرطور شده است به اروپا برود.

مهدی طارمی می خواهد به اروپا برود. این هدفی است كه او دارد. خود مهدی هم به این نتیجه رسیده كه می توانست امسال با رفتن به اروپا، در

عبارات مهم : جام جهانی – مهدی طارمی
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: جام جهانی | مهدی طارمی | پرسپولیس | روسیه | ایران | اروپا | ورزش | حاشیه ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *