خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

علیرضا منصوریان لیست بازیکنان مورد نظرش را اعلام کرد

پیش از این اعلام شده است بود که پس از آخر فصل، قرارداد 13 بازیکن استقلال تمام شده است و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند.

علیرضا منصوریان لیست بازیکنان مورد نظرش را اعلام کرد

علیرضا منصوریان لیست بازیکنان مورد نظرش جهت فصل آینده را اعلام کرد.

لیست بازیکنان استقلال جهت فصل آینده

یازده بازیکنی که سرمربی استقلال خواستار تمدید قراردادشان شده، مشخص شدند.

پیش از این اعلام شده است بود که پس از آخر فصل، قرارداد 13 بازیکن استقلال تمام شده است و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند.

علیرضا منصوریان لیست بازیکنان مورد نظرش را اعلام کرد

امید ابراهیمی، بهنام برزای، جابر انصاری، سیدمجید حسینی، کاوه رضایی، لئوناردو پادوانی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید نورافکن، مجتبی حقدوست، علیرضا سیار، رابسون و ارشیا بابازاده جزو این بازیکنان هستند.

حدود یکی دو هفته پیش علیرضا منصوریان لیستی به مدیران باشگاه استقلال داد و از آنها خواست که کارها مورد نیاز جهت تمدید قرارداد 11 بازیکن صورت بگیرد. در این لیست، بازیکنانی چون رابسون، برزای، انصاری، رضایی، ابراهیمی، نورافکن، حسینی، کریمی، غفوری، حقدوست و پادوانی قرار دارند که منصوریان خواستار تمدید قراردادشان شده است است.

عبارات مهم : قرارداد بازیکنان – علیرضا منصوریان
سرمربی استقلال قصد دارد استخوا‌بندی فصل جاری خود را حفظ کند. اگر چه منصوریان این لیست را به مسئولان کلوب داده است، ولی اولویت‌بندی کرده که چه بازیکنانی در لیست مهم او قرار دارند. از جمله مهم‌ترین بازیکنان می‌توان به رابسون، رضایی، ابراهیمی و نورافکن اشاره کرد. رابسون به صورت قرضی از باهیا برزیل به استقلال پیوسته و مدیران باشگاه استقلال به طرف برزیلی پیشنهاد قرارداد سه ساله جهت انتقال دائمی رابسون داده‌اند. ولی رضایی و ابراهیمی دست رد به مسئولان کلوب زده‌اند و اعلام کرده که پس از آخر فصل مذاکرات را انجام می‌دهند. نورافکن هم به زودی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند و مشکلی بابت او وجود ندارد.

منصوریان جهت تقویت تیمش به یک بازیکن در جناح راست و یک بازیکن در خط دفاع نیاز دارد. اینها حرف‌هایی است که در این مدت زده شده است و قطعی نیست. سرمربی استقلال جهت اینکه فصل آینده تیمش را جهت قهرمانی ببندد، در روزهای آینده لیست بازیکنان مدنظرش را با اولویت‌بندی به رضا افتخاری مدیرعامل استقلال خواهد داد. سرمربی و مدیران استقلال امیدوارند با دادن مبلغ 30 درصد از قرارداد بازیکنان بتوانند آنها را جهت تمدید قرارداد در یک ماه آینده مجاب کنند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir

واژه های کلیدی: قرارداد بازیکنان | علیرضا منصوریان | لیست بازیکنان | کاوه رضایی | استقلال | منصوریان | بازیکنان | باشگاه | بازیکن | قرارداد | رضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *