خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صحبت های تازه و مبهم مهدی تاج راجع به مسعود شجاعی و احسان حاج صفی

مهدی تاج راجع به اوضاع مسعود شجاعی و احسان حاج صفی صحبت های جدیدی مطرح کرده است.

صحبت های تازه و مبهم مهدی تاج راجع به مسعود شجاعی و احسان حاج صفی

مهدی تاج راجع به اوضاع مسعود شجاعی و احسان حاج صفی صحبت های جدیدی مطرح کرده است.

موضع تاج راجع به احسان حاج صفی و مسعود شجاعی

مهدی تاج امروز در یک گفتگوی تلویزیونی در شبکه 5 سیما شرکت کرد و راجع به پرسشها روز فوتبال کشور عزیزمان ایران صحبت کرد. توصیه مهم صحبت‌های او راجع به مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی بود. او در باره اوضاع این دو بازیکن گفت: «هنوز راجع به این دو بازیکن تصمیم خاصی نگرفته‌ایم. ما داریم مذاکراتی از جمله با خود این دو بازیکن انجام می‌دهیم. باید صبر کنیم و ببینیم آیا سرمربی این دو بازیکن را جهت تیم ملی گزینش می‌کند یا نه؟! اگر از سوی کی‌روش گزینش شوند آن وقت باید تصمیم خاصی گرفته شود.»

عبارات مهم : بازیکن – مذاکره
این صحبت‌ها کمی مبهم و پرسش برانگیز هست. توصیه اول راجع به مذاکره با خود این دو بازیکن هست. تاج اعلام کرده که با خود این دو بازیکن مذاکره شده است است! مشخص نیست منظور تاج از مذاکره با شجاعی و حاج‌‎صفی چیست. احتمالا از آنها خواسته شده است توضیحاتی را راجع به بازی برابر مکابی بدهند و البته بگویند آیا هنگامی که این امکان وجود داشته که در بازی رفت بازی نکنند، در بازی برگشت این کار را انجام نداده‌اند. البته ممکن است در این مذاکرات تاج از شجاعی و حاج‌صفی خواسته باشد که با یک معذرت‌خواهی رسمی ماجرا را حل کنند.

نکته دوم راجع به فهرست تیم ملی هست. تاج اعلام کرده که باید ببینیم کی‌روش این دو بازیکن را به تیم ملی دعوت می‌کند یا نه! البته واقعا علت فنی جهت دعوت نکردن این دو به تیم ملی وجود ندارد. کی‌روش در طول این سال‌ها به شجاعی و حاج‌صفی اعتقاد زیادی داشته و همواره آنها را به تیم ملی دعوت کرده و واقعا دلیلی وجود ندارد که این بار به تیم ملی دعوت نشوند. ولی اگر دعوت شوند به گفته تاج، تازه باید تصمیم خاصی گرفته شود! این جمله به تنهایی ابهامات زیادی درون خود دارد. اول اینکه مرجع تصمیم‌گیرنده کیست و در مرحله بعد، چه تصمیمی ممکن است گرفته شود و پرسش آخر اینکه اگر این تصمیم با مخالفت کی‌روش روبرو شود وظیفه چه خواهد بود؟

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir


واژه های کلیدی: بازیکن | مذاکره | ورزش | بعد از 90 |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *