خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شرط برانکو جهت تمدید قرارداد با پرسپولیس مشخص شد

گفته می‌شود یکی از شروط مهم برانکو جهت ماندن در پرسپولیس و تمدید قراردادش حفظ همه بازیکنان کنونی این تیم است.

شرط برانکو جهت تمدید قرارداد با پرسپولیس مشخص شد

گفته می شود یکی از شروط مهم برانکو جهت ماندن در پرسپولیس و تمدید قراردادش حفظ همه بازیکنان کنونی این تیم است.

برانکو: قرارداد بازیکنان را تمدید کنید تا بمانم

باشگاه پرسپولیس که از دو پنجره نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی (قبل از لیگ هجدهم) به حکم فیفا محروم شده است حالا دلواپس تمدید یا عدم تمدید قرارداد سرمربی کروات خود است.

برانکو ایوانکوویچ فقط تا آخر لیگ هفدهم با سرخپوشان تهرانی قرارداد دارد ولی هنوز جهت تمدید قراردادش دچار تردید و دودلی هست. این در حالی است که شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس چند نوبت به مرد کروات پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند ولی هنوز این اتفاق نیفتاده هست. گویا برانکو که هرگز در مورد این عنوان براق سازی نمی کند به مسئولان کلوب اطلاع داده که در صورت حفظ بازیکنان کنونی قراردادش با پرسپولیس را تمدید خواهد کرد. او خوب می داند در آخر فصل جاری قرارداد 7 بازیکن مهم و مهم در پرسپولیس به اتمام می رسد و حفظ آنان کار بس دشواری است.

شرط برانکو جهت تمدید قرارداد با پرسپولیس مشخص شد

با توجه به حکم فیفا و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی، پرسپولیس قادر نیست بازیکن جدیدی خریداری کند و بنابراین جدایی 7 بازیکن از این تیم می تواند آینده قرمزپوشان را نابود و با دردسر بزرگی مواجه کند. معلوم هم نیست در آینده چه اتفاقی رخ بدهد. این 7 بازیکن به طور حتم شرط و شروط سنگینی جهت تمدید دارند و شاید کلوب نتواند از بعد آن برآید کما اینکه تراکتورسازی تبریز هم در مواجهه با مسئله مشابه نتوانست بعضی بازیکنان مثل خالد شفیعی را حفظ کند. شفیعی به کره جنوبی رفت و بازیکنانی هم که راضی به ماندن شدند شرط و شروط خاصی گذاشته و پول سنگینی دریافت کردند.

حالا ممکن است مشابه همین اتفاق (شاید هم بدتر!) جهت پرسپولیس بیفتد. بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده و آزاد می شوند، می توانند ناز کنند چون می دانند نازشان خریدار هم دارد! بر همین اساس باید به برانکو حق داد که چنین خواسته ای داشته باشد؛ «اول با این 7 بازیکن تمدید کنید و بعد حرف از تمدید قرارداد من بزنید!»

البته اجابت این خواسته بسیار سخت و سخت هست. بازیکنان با پیشنهادات مختلفی در آخر فصل مواجه می شوند یا اینکه حداقل راه های بازارگرمی را به خوبی می شناسند. باید منتظر ماند و دید مدیران پرسپولیس می توانند شرط برانکو را اجابت کنند؟

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

گفته می‌شود یکی از شروط مهم برانکو جهت ماندن در پرسپولیس و تمدید قراردادش حفظ همه بازیکنان کنونی این تیم است.

واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | قرارداد بازیکنان | پرسپولیس | بازیکنان | بازیکن | قرارداد | برانکو | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *