خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سرانجام سکوت شکیرا راجع به جدایی از پیکه شکست

شکیرا در مصاحبه با یک خبرنگار ایتالیا شایعه جدایی‌اش از پیکه را به طور کلی رد کرد.

سرانجام سکوت شکیرا راجع به جدایی از پیکه شکست

شکیرا در مصاحبه با یک خبرنگار ایتالیا شایعه جدایی اش از پیکه را به طور کلی رد کرد.

شکیرا از زندگی یکسان با پیکه گفت

شكیرا خواننده مشهور كلمبیایی و همسر جرارد پیكه اخیراً گفت وگویی اختصاصی را با سیلویا توفانین، مجری ایتالیایی برنامه «وریسیمو» كانال 5 ایتالیا انجام داد و در جریان این گفت وگو از زندگی شخصی اش صحبت كرد.

این در حالی است كه اخیراً گمانه زنی های زیادی در مورد بحران در زندگی این زوج مشهور و حتی جدایی آنها به گوش می رسید ولی شكیرا همه این صحبت ها را تكذیب و اعلام كرد كه هر لحظه از پیكه دفاع می كند. این خواننده كلمبیایی در ادامه یادآوری كرد كه ممكن است جهت سومین بار فرزند دار شوند. شكیرا در مورد تعهد فوتبالی پیكه گفت: «جرارد به تمام معنا به بارسلونا وفادار هست. او در این تیم تبدیل به یك مهره ارزشمند شده. سخت است بتوان بازیكنی این چنینی پیدا كرد آیا كه بسیاری از فوتبالیست ها بی وفا به تیم ارزش هستند (البته نه به معنای بد): آنها می آیند و می روند و از تیمی به تیم دیگر انتقال یافته می شوند.»

سرانجام سکوت شکیرا راجع به جدایی از پیکه شکست

شكیرا در مورد خانواده چهارنفره ارزش گفت: «خانواده در مركز دنیای من هست. پیكه؟ قلب پیكه جهت بارسلونا می تپد. به نظر من او یكی از معدود بازیكنانی است كه در بارسلونا به دنیا آمده و با ایدئولوژی آبی واناری ها رشد كرده و این كاملاً در وجودش رخنه كرده هست. فكر می كنم در این شرایط نمی توان با پیشنهاد هیچ مبلغی او را خرید.

از من می پرسید كه آیا در طول شش سال زندگی با پیكه عوض کردن كرده ام؟ بله. قطعاً. قبلاً هر لحظه می گفتم كه هرگز حاضر نیستم با یك فوتبالیست زندگی كنم. هرگز نمی توانستم تصور كنم كه همسر یك فوتبالیست باشم. پیكه مجازات شیرین آینده جهت من هست. ما مكمل هم هستیم. از بسیاری نظرها خیلی شبیه همیم. روز تولد هردوی مان 2 فوریه است و بسیار پرشور و هیجانیم. البته او كمی آرام تر است و من كمی دراماتیك تر.»

عبارات مهم : فوتبالیست ها – بارسلونا
این خواننده كلمبیایی در مورد اینكه آیا دوباره مادر خواهد شد یا خیر، گفت: «فرزند سوم؟ اگر از راه برسد كه خوش آمده ولی در این شرایط و با داشتن دو فرزندی كه انگار شش نفر هستند! نمی دانم… نمی توانید تصور كنید كه فرزندان مان چطور هستند. آنها همه شاخصه های مادر و پدرشان را دارند. مثل یویو در طول روز این طرف و آن طرف می روند. خیلی بامزه اند ولی ساعت 11 شب، من از خستگی بیهوش می شوم.»

دیگران هم خبر را تكذیب كردند

مجله اولا هم در تكذیب خبر جدایی پیكه و شكیرا، در گزارشی به بازتاب صحبت های مدیر تبلیغاتی شكیرا پرداخته: «همه چیز مثل قبل هست. این ها همه چرت و پرت هایی است كه مردم می گویند تا به پیكه آسیب بزنند.»
ویلیام مبارك و نیدیا دل كارمن ریپول، والدین شكیرا هم هرگونه جدایی دخترشان و همسرش را تكذیب كرده اند. آنها در گفت وگو با خبرنگاری در نزدیكی منزل پیكه و شكیرا گفتند: «آنها مانند هر لحظه شاد و خوب هستند و همه ما نیز خوشحال هستیم.»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

شکیرا در مصاحبه با یک خبرنگار ایتالیا شایعه جدایی‌اش از پیکه را به طور کلی رد کرد.

واژه های کلیدی: فوتبالیست ها | بارسلونا | فوتبالیست | خواننده | خانواده | ایتالیا | فرزندان | خانواده | ایتالیا | فرزند | زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *