خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دسته‌گل 400هزار یورویی اسپانسر قبلی پرسپولیس و استقلال

باشگاه بیلفد بخاطر عدم برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس خواستار دریافت غرامت 400 هزار یورویی شده است است!

دسته‌گل 400هزار یورویی اسپانسر قبلی پرسپولیس و استقلال

باشگاه بیلفد بخاطر عدم برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس خواستار دریافت غرامت 400 هزار یورویی شده است است!

درخواست غرامت ۴۰۰ هزار یورویی بیله فلد به علت لغو دربی

دربی برگزار نشده در کشور آلمان جهت سرخابی ها دردسر ساز شده است و این در حالی است که اسپانسر پیشین پرسپولیس و استقلال بدون توجه به روال اداری و انجام هماهنگی ها تلاش در برگزاری این بازی داشت.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تاریخ ۱۰ جولای (۱۹ تیرماه ۹۶) با ارسال نامه ای از طریق فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران به فدراسیون فوتبال آلمان خواهان برگزاری بازی دوستانه در ورزشگاه بیله فلد شدند که با خواسته آنها موافقت شد. با توجه به این قضیه کلوب آلمانی منتظر میزبانی از این مسابقه ماند ولی مدیران دو کلوب سرخابی قید برگزاری دربی را زدند تا کلوب بیلفد خواستار خسارت شود.

دسته‌گل 400هزار یورویی اسپانسر قبلی پرسپولیس و استقلال

در واقع دو کلوب سرخابی با فشار اسپانسرشان به دنبال این بودند که در تابستان دربی دوستانه ای را در ورزشگاه بیله فلد برگزار کنند که دولت آلمان بنا به دلایل پرسشها امنیتی ابتدا اجازه برگزاری این مسابقه را در آن مقطع نداد و بعد از این قضیه مدیران دو کلوب سرخابی از طریق فدراسیون فوتبال از فدراسیون آلمان خواهان برگزاری دربی دوستانه شدند که با این خواسته موافقت شد.

باشگاه بیله فلد در تاریخ ۳۱ تیرماه آماده میزبانی از سرخابی ها بود و حتی این بازی در سایت این کلوب آلمانی بلیت فروشی شد ولی دو کلوب سرخابی بنا به دلایلی قید این بازی دوستانه را زدند. توصیه مهم این بود که جهت برگزاری این بازی دوستانه هیچ گونه هماهنگی خاصی صورت نگرفته بود. اسپانسر پرسپولیس و استقلال ابتدا ۲۵ تیر را جهت برگزاری این بازی پیشنهاد داد و رسما اعلام کرد در این تاریخ دربی در آلمان برگزار می شود ولی از آنجایی که هماهنگی ها انجام نشده بود، تاریخ بازی عوض کردن کرد و به روز ۳۱ تیر موکول شد. این در حالی است که ۳۰ تیر باید پرسپولیس در سوپرجام به مصاف نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران می رفت. هر چند اسپانسر پرسپولیس تلاش کرد دیدار سوپرجام را لغو کند ولی در نهایت فوتبال کشور عزیزمان ایران تسلیم زیاده خواهی یک نفر که تاریخ اولیه را عوض کردن داده بود، نشد.

اسپانسر وقت پرسپولیس و استقلال در شرایطی قصد برگزاری این بازی در آلمان را داشت که با وزارت امور خارجه هماهنگی نشده بود. بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه همان وقت به «تسنیم» گفت که هماهنگی جهت برگزاری این دیدار با آنها انجام نشده، ضمن اینکه همان موقع اعلام شد بعضی نهادهای امنیتی با برگزاری این مسابقه مخالفت کرده و به صورت رسمی این عنوان را به اطلاع فدراسیون فوتبال رسانده و اعلام کرده اند برگزاری بازی در آلمان از لحاظ امنیتی با مشکلاتی مواجه است.

عبارات مهم : پرسپولیس – اسپانسر
با توجه به این اتفاق حالا این کلوب آلمانی خواهان غرامت شد و در چند ماه اخیر نیز نماینده این کلوب چند بار به مدیران پرسپولیس و استقلال پیغام داد تا به صورت دوستانه و پرداخت مبلغی در حدود ۱۰۰ هزار یورو این قضیه را حل کنند که با بی توجهی آنها مواجه شد.

باشگاه بیله فلد در نظر دارد رسما از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به فیفا شکایت کند و خواهان ۴۰۰ هزار یورو غرامت شود که اگر این اتفاق رخ دهد باز هم باید شاهد جریمه سنگینی جهت این دو کلوب و پرداخت پول بیت المال باشیم. در واقع زیاده خواهی اسپانسر پیشین پرسپولیس و استقلال و تصمیم گیری اشتباه یک نفر جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران آن هم بدون توجه به روال اداری کار و انجام هماهنگی های مرسوم روی دست پرسپولیس و استقلال هزینه ای گزاف خواهد گذاشت.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir

باشگاه بیلفد بخاطر عدم برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس خواستار دریافت غرامت 400 هزار یورویی شده است است!

واژه های کلیدی: پرسپولیس | اسپانسر | استقلال | فوتبال | باشگاه | هماهنگی | برگزاری | تاریخ | ایران | آلمان | باشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *