خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خطر از بین بردن از آسیا پرسپولیس را ترساندن نمی کند!

مدیر روابط عمومی پرسپولیس می‌گوید مشکلی این کلوب را جهت از بین بردن از لیگ قهرمانان آسیا ترساندن نمی کند.

خطر از بین بردن از آسیا پرسپولیس را ترساندن نمی کند!

مدیر روابط عمومی پرسپولیس می گوید مشکلی این کلوب را جهت از بین بردن از لیگ قهرمانان آسیا ترساندن نمی کند.

ادعای مدیر روابط عمومی پرسپولیس

پندار خمارلو در حاشیه نشست خبری برانکو پیش از بازی برابر سایپا اظهار کرد: بعضی پرسشها که در گذشته هم مطرح بود اخیرا برجسته شده است هست. بدهی هایی که از قبل انباشته شده است بود از بدهی به کشتی گیران تا فوتسال و غیره شمار طلبکاران ما را زیاد از 100 نفر کرده بود و بزرگ ترین بدهی ما هم به مانوئل ژوزه بود که خوشبختانه حل شد.

عبارات مهم : کنفدراسیون آسیا – روابط عمومی
وی افزود: در این میان کلوب با شرکت لیگ بر سر بعضی طلبکاران اختلاف حساب دارد. ما با بعضی ها تسویه کردیم ولی نام آنها کماکان در لیست شرکت لیگ بعنوان طلبکار وجود دارد. قرار است در جلساتی که خود آقای طاهری با مسئولین شرکت لیگ برگزار می کند این لیست نهایی شود.

خمارلو تصریح کرد: بعد از آنکه این لیست در شرکت لیگ نهایی شد، با طلبکاران باقی مانده نشست هایی برگزار می شود تا توافقات نهایی حاصل شود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در خصوص ضرب الاجل AFC به پرسپولیس بیان داشت: ضرب الاجل چیزی نیست که امروز اعلام شود. مهدی تاج گفته بود تا امروز باید وظیفه بدهی مشخص شود. اگر از امروز به بعد طلبکاری به کنفدراسیون فوتبال آسیا برود و از یک کلوب شکایت کند، آن شکایت تبعاتی جهت کلوب دارد. این نیست که بگویند تا ظهر امروز هر چه ارسال شد، شد و اگر نشود کلوب به دردسر قطعی می افتد.

وی ادامه داد: سایر مدارک کلوب مشکلی نداشته است و حتی دعوتنامه حضور در قرعه کشی فصل آینده را دریافت کرده ایم. تا الان مشکلی کلوب را ترساندن نمی کند. نمی گویم مشکلی نیست ولی عمده بدهی ها پرداخت شده است هست. اطلاعیه ای را هم در کلوب می گذاریم کسانی که پولشان را نگرفته اند بیایند تا جلسه ای داشته باشیم و جهت تسویه حساب اقدام شود.

خمارلو بیان داشت: بحث وقت دادن نیست. ما هرچه سریعتر می خواهیم این مسئله را حل کنیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته است از امروز نباید هیچکس به خاطر مطالباتش به این نهاد شکایت کند. خوشبختانه از پرسپولیس شکایت نبرده اند. اگر شکایت نکنند مشکلی پیش نمی آید. البته ما هم به بحث بدهی ها پیگیری می کنیم.

خطر از بین بردن از آسیا پرسپولیس را ترساندن نمی کند!

مدیر روابط عمومی سرخپوشان در باره پرونده گولچ گفت: هم ما از او شکایت کردیم و هم او از ما شکایت کرده هست. ما پولش را آماده کرده بودیم ولی به هر دلیلی نیامد. آن پرونده در جریان است و به آخر نرسیده هست. آنها پرونده هایی که حکم قطعی دارد و پیگیری نشده را پیگیری می کنند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com

واژه های کلیدی: کنفدراسیون آسیا | روابط عمومی | تسویه حساب | پرسپولیس | ظهر امروز | فوتبال | پرونده | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *