خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جزئیات زیاد راجع به آزار جنسی دروازه بان زن تیم ملی آمریکا

هوپ سولو، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا راجع به آزار جنسی سپ بلاتر توضیح داد.

جزئیات زیاد راجع به آزار جنسی دروازه بان زن تیم ملی آمریکا

هوپ سولو، دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا راجع به آزار جنسی سپ بلاتر توضیح داد.

ماجرای آزار جنسی دروازه بان تیم فوتبال آمریکا

هوپ سولو، دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا، مدعی شده است است که در مراسم معرفی برترین های فوتبال دنیا و اهدای توپ طلای سال ۲۰۱۳، سپ بلاتر مدیر سابق فیفا به او تعرض کرده است.

سولو یکی از سه نامزد نهایی جایزه برترین فوتبالیست زن دنیا بود که در نهایت به ابی ومباک رسید.

جزئیات زیاد راجع به آزار جنسی دروازه بان زن تیم ملی آمریکا

او در این خصوص گفت: در آن مراسم قبل از آنکه روی سکو بروم، بلاتر به عمد با من تماس فیزیکی برقرار کرد. آن اتفاق در مراسم توپ طلا رخ داد، درست قبل از آنکه روی سکو بروم. این اتفاقات دارد عادی جلوه داده می شود.

سولو راجع به اینکه آیا پیش از این به این ماجرا اشاره نکرده هست، اظهار داشت: آن موقع به علت استرسی که جهت رفتن روی سن داشتم واکنشی نشان ندادم. جهت بردن آن جایزه من هم نامزد بودم. بعد از رفتن روی سن ولی من دیگر بلاتر را ندیدم و این احساس بدی در پی داشت. من مستقیماً سراغش نرفتم تا بگویم که دیگر حق ندارد چنین کاری را انجام دهد. در حالی که من هر لحظه مستقیماً کارهایم را مدیریت می کنم. این مسئله (تعرض به زنان در فوتبال) مرسوم شده است هست. من در تمام طول دوران بازیگری ام نظیر چنین موارد را زیاد دیده ام. چنین تعرض هایی به زنان فقط در هالیوود نیست که رخ می دهد.

دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا افزود: در گذشته، جهت چندین سال، بازیکنان زن با سرمربیان خود قرار می گذاشتند و آخر سر با آنها ازدواج می کردند که به نظر من چنین وضعیتی نباید وجود داشته باشد به خصوص اگر آن بازیکنان جوان باشند. این اتفاق ولی فقط در مورد سرمربیان خودم رخ نداده هست. من مشابه چنین اتفاقاتی را از مربیان، پزشکان و مدیران رسانه ای هم شاهد بوده ام. من چنین مواردی را در رختکن تیم مان دیده ام. نمی دانم آیا بازیکنان دیگر راجع به این پرسشها به صورت علنی حرف نمی زنند.

ادعای دروازه بان ۳۶ ساله تیم ملی فوتبال زنان آمریکا، با تصویر العمل فوری مدیر سابق فیفا همراه بوده هست. سخنگوی بلاتر ۸۱ ساله در تصویر العمل به اتهامی که به مدیر فدراسیون جهانی فوتبال (۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵) نسبت داده شده است هست، گفت: نسبت دادن چنین اتهاماتی به بلاتر مسخره است.
رئیس سوئیسی سابق فیفا دو سال پیش به علت فساد مالی و مدیریتی گسترده میان اعضای این سازمان، بعد از ۱۷ سال کار به عنوان مهمترین مقام اجرایی فوتبال دنیا از کار برکنار شد.

هوپ سولو، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا راجع به آزار جنسی سپ بلاتر توضیح داد.

عبارات مهم : دروازه بان – نامزد نهایی

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir

واژه های کلیدی: دروازه بان | نامزد نهایی | فوتبالیست | بازیکنان | فوتبال | آمریکا | همراه | جایزه | تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *