خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جذابیت لیگ با آمدن علی کریمی چند برابر شد چون…!

علی کریمی سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران شد و حالا جذابیت های لیگ برتر زیاد از گذشته شده است است.

جذابیت لیگ با آمدن علی کریمی چند برابر شد چون...!

علی کریمی سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران شد و حالا جذابیت های لیگ برتر زیاد از گذشته شده است است.

علی کریمی به عنوان سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران گزینش شد

افزایش چشمگیر جذابیت لیگ. از معدود لیگ‌های حرفه‌ای که بارها پیش آمده در نقل و انتقالات، اخبار جابه‌جایی مربیانش جذاب‌تر از بازیکنان شده! تا همین دیشب گفته می‌شد نفت بی صاحب هست؛ تیمی که مدیرانش حتی پیگیر جام حذفی‌ نبودند و یکی از اطرافیان تیم، جام را ناگزیر به خانه‌اش برد!

عبارات مهم : علی کریمی – بازیگری
جادوگر 16 روز وقت دارد جهت فینال سوپر جام برابر پرسپولیس. حتماً در ازای اعتبار و سابقه‌ای که به نفت می‌دهد، تضمین‌ کافی از مدیران تازه کلوب گرفته.

اسم کریمی باعث رونق لیگ می‌شود؛ نفت هر شهری برود. یا در پایتخت کشور عزیزمان ایران برابر سرخابی‌ها. بازی نفت و سایپا را بگو! دایی – کریمی با کت و شلوار از روی نیمکت‌. حتی خیالش هم هیجان‌انگیز است.

همه این‌ها که تا الان نوشتم، سهم هواداران و رسانه‌هاست. به خود کریمی چه می‌رسد؟ فعلاً هیچ چی. یک ماه هم وقت ندارد تا شروع لیگ. در بازاری که حتی درجه دو ها را میلیاردی برده‌اند؛ تیمش با وجود سهمیه لیگ قهرمانان، هنوز بسته نشده و وقت بدنسازی نیز نخواهد داشت.

به عنوان ستاره، در مربیگری راه مارادونا را خواهد رفت یا سیمئونه؟ از همدوره‌ای‌ها، خداداد راه مارادونا را رفت و بازیکن ماند. مثل روحیات خود علی؛ هنگامی که جهت جام ملت‌ها به کادر فنی تیم ملی پیوست. کریمی کنار کی‌روش بازیکن بود هنوز. همچنین در خونه به خونه بابل. بازیکنان بزرگ هنگامی مربیان بزرگی خواهند شد که زحمت ساختن شخصیت تازه را به جان بخرند.

دقیقه‌ها جهت کریمی غنیمت هست؛ بنای شخصیت مستقل مربیگری‌، هزار شرط دارد. مثلاً باید بتوانی دوستانی که جهت دستیاری صف بسته‌اند را نادیده بگیری. دوستی‌های دوران بازیگری، دشمن های دوران مربیگری‌اند.

جذابیت لیگ با آمدن علی کریمی چند برابر شد چون…!

مشتاقانه منتظر رونمایی از شمایل کریمی هستیم روی صندلی داغ. آیا تیم منضبطی خواهد داشت؟ فرم بازی مورد علاقه‌اش چیست؟ آرایش تیمش در دفاع و حمله، جوانان دست‌پرورده‌اش، هوشمندی‌اش در مقابله با ایده‌های تیم مقابل، رفتارش بعد از دو شکست متوالی، واکنش‌هایش نسبت به اشتباه داور، و…

کریمی می‌داند علیمنصور از همین نفت به سرمربیگری استقلال رسید.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir


واژه های کلیدی: علی کریمی | بازیگری | بازیکنان | بازیکن | بازیگری | دوستی | ایران | سرمربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *