خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از مهمانی ها تا اختلاف ها/ تمام حواشی تیم پاری سن ژرمن

این روزها پاریسی‌ها به اندازه و یا شاید بیش از پول‌هایی که هزینه کرده‌اند، حاشیه دارند. در ادامه نگاهی میکنیم به حواشی تیم پاری سن ژرمن.

از مهمانی ها تا اختلاف ها/ تمام حواشی تیم پاری سن ژرمن

این روزها پاریسی ها به اندازه و یا شاید بیش از پول هایی که هزینه کرده اند، حاشیه دارند. در ادامه نگاهی میکنیم به حواشی تیم پاری سن ژرمن.

تمام حاشیه های تیم پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن در شرایطی امروز به نخستین صخره سخت زندگی تازه حرفه ای اش می رسد كه هفته پرتب و تابی را پشت سر گذاشته ؛ از دعوا بر سر زدن ضربه پنالتی گرفته تا مصدومیت نیمار و بازی بدون گل برابر مون پلیه. حالا در آخر همین هفته پرتلاطم، آنها به بایرن مونیخ رسیده اند، یكی از تیم های مدعی جهت رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. حالا سؤال مهم كه در این میان مطرح می شود، این است كه آیا پاریسی ها مهیای نخستین بازی بزرگ فصل ارزش شده است اند یا نه؟ ماجرای به هم ریختگی این تیم پاریسی به بازی هفته ششم آنها در لیگ برابر لیون برمی گردد ؛ جایی كه در دقیقه 79 نیمار از كاوانی خواست بگذارد او ضربه پنالتی را بزند و كاوانی علناً با تصمیم این بازیكن برزیلی مخالفت كرد. بعد از آن، درگیری های لفظی در رختكن نشان داد اتفاقی كه بین این دو افتاده بزرگتر از یك ضربه پنالتی است ولی در تمام این مدت مدیریت کلوب می خواست نشان دهد اتفاقات رخ داده، طبیعی است و عنوان حادی نیست.

عبارات مهم : رستوران – عذرخواهی

پذیرایی در خانه، سفر به لندن

از مهمانی ها تا اختلاف ها/ تمام حواشی تیم پاری سن ژرمن

بعد از داستان هایی كه در بازی با لیون رقم خورد، کلوب به بازیكنانش دو روز استراحت داد ؛ كاوانی كه ترجیح داد دو روز در منزل بماند و از فرزندانش و البته چند مهمانی كه جهت او از ناپولی رسیده بود، پذیرایی كند با این حال نیمار، فارغ از جنجال های به راه افتاده راهی لندن شد تا در كنار لوئیس همیلتون به «فشن ویك» این شهر اهل مد سر بزند. همان جا فارغ از عكس های دو نفره ای كه نیمار و همیلتون با هم گرفتند مباحث دیگری هم رقم خورد ؛ از جمله شب نشینی عجیب نیمار و همیلتون با بسیاری از مدل های دنیای مد. هرچند آن عنوان كه مجله «كلوزر» آن را منتشر كرده بود، در هیاهوی زدن ضربات پنالتی گم شد.

بیایید با هم آشتی كنیم

بعد از تعطیلی یكی، دو روزه ای كه اونای امری به بازیكنانش داده بود، دوباره روز تمرین از راه رسید ؛ این بار ولی نیمار ترجیح داد تا شرایط را كمی ساده تر كند ؛ او پیش از اینكه بابت رفتارش در رختكن از هم تیمی های جدیدش عذرخواهی كند، چند دقیقه ای با كاوانی به صورت شخصی صحبت كرد و بابت رفتارش در رختكن از این بازیكن اروگوئه ای عذرخواهی كرد. همزمان با این اتفاقات، دنی آلوس، دیگر بازیكن برزیلی و تازه پاری سن ژرمن هم دست به كار شد و جهت همه هم تیمی هایش اس ام اسی فرستاد كه حاوی یك خبر مشخص بود: «امشب شام مهمان من هستید».

این پیامک جهت همه بازیكنان پاری سن ژرمن فرستاده شد و همگی، حتی بدون یك غایب در رستوران «ویكتوریا» جمع شدند تا كدورت های به وجود آمده از بین برود. كاوانی هم خودش را به این رستوران رساند ولی نخستین نفری بود كه از جمع پاریسی ها جدا شد ؛ نه به این خاطر كه نیمار هم حضور داشت و نه به این خاطر كه دل خوشی از برزیلی های پاریس ندارد بلكه به این بهانه كه حوصله شب نشینی زیاد را ندارد. او از رستوران بیرون زد ولی با آمدنش خواست نشان دهد مشكلی بین او و نیمار وجود ندارد.

این روزها پاریسی‌ها به اندازه و یا شاید بیش از پول‌هایی که هزینه کرده‌اند، حاشیه دارند. در ادامه نگاهی میکنیم به حواشی تیم پاری سن ژرمن.

مصدومیت نیمار

وضعیت پاری سن ژرمن همین طور علامت سؤال بود كه به ناگاه خبر رسید نیمار، ستاره برزیلی و گران قیمت این تیم هم در تمرینات مصدوم شده است هست. خبر مصدومیت در شرایطی به بیرون درز كرد كه یك روز قبل از بازی هفته هفتم با مون پلیه، در تمریناتی كه پشت درهای بسته برگزار شده است ظاهراً نیمار با حاتم بن عرفا برخورد می كند و مصدوم می شود. اگرچه هیچ خبرنگاری از شرح این برخورد اطلاع دقیقی نداشت ولی سلفی ای كه نیمار عصر همان روز با تیاگو سیلوا، هم تیمی برزیلی اش به مناسبت تولد كاپیتان پاری سن ژرمن گرفت، نشان داد كه ظاهراً انگشت پایش آسیب دیده است و نمی تواند در بازی هفته هفتم برابر مون پلیه به میدان برود.

امری به فكر ركوردشكنی بود

پیش از بازی با مون پلیه به اندازه كافی به پاریسی ها شوك وارد شده است بود ؛ دعوای مشهور پنالتی، درگیری در رختكن و بعد هم مصدومیت نیمار. با این حال در گزارشی كه اكیپ نوشته به این مورد اشاره شده است كه اونای امری، سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن فارغ از این مباحث پیش از بازی به بازیكنانش فقط یك چیز می گوید: «به فكر ركوردشكنی باشید. در تاریخ فرانسه از فصل 1936 تا به حال سابقه نداشته تیمی هفت بازی اول را با برد پشت سر بگذارد. بیایید ببریم و این ركورد را مال خودمان كنیم». این حرف را امری روز قبل هم در كنفرانس خبری برابر خبرنگاران هم زده بود. دست آخر این ركوردشكنی رقم نخورد ؛ امری كه تصور می كرد تیمش بدون نیمار هم به مشكل برنمی خورد با یك امتیاز از مون پلیه برگشت. ناصرالخلیفی، مدیر پاریسی ها ابتدا تلاش كرد شرایط را عادی نشان دهد: «پاریسی ها نمی توانند همه بازی های ارزش را ببرند» ولی بعد كنایه ای به كادر فنی زد: «امیدواریم كادر فنی فیلم بازی را ببینند و كاری كنند كه پیشرفت كنیم». این اتفاق خیلی سریع نمی توانست رقم بخورد چون گرفتن آزمون دوپینگ از كاوانی، وراتی و ربیو طولانی مدت شد و هواپیما با یك ساعت تأخیر پرید و نیمه های شب به پاریس رسید.

همه بودند به غیر از كاوانی

فردای آن روز اگرچه پاریسی ها استراحت داشتند ولی چندین بازیكن این تیم از جمله نیمار برزیلی خودشان را به كمپ تمرینی کلوب رساندند تا دور هم باشند. همان جا دوباره ایده ای تازه به سر تیاگو سیلوا كاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن زد تا دوباره بازیكنان را دور هم جمع كند. او به همه خبر داد كه مراسم تولدش را همان شب در سالن مهم كمپ برگزار می كند. تقریباً همه بازیكنان پاری سن ژرمن خودشان را رساندند به جز چند نفر؛ دراكسلر، كورزاوا، مونیه و البته ادینسون كاوانی. این بار همین بازیكن اروگوئه ای كه در رستوران سریعتر از بقیه بیرون زده بود به سیلوا گفت از قبل جهت شبش برنامه ریزی كرده و نمی تواند بیاید.

از مهمانی ها تا اختلاف ها/ تمام حواشی تیم پاری سن ژرمن

و چه كسی پنالتی می زند؟

با تمام این اتفاقات ریز و درشت، پاری سن ژرمن با نیمار و كاوانی مهیای بازی با بایرن مونیخ شده است تا «كالیبر» واقعی اش جهت فتح لیگ قهرمانان اروپا را نشان دهد ؛ اینكه شرایط در پاری سن ژرمن به حالت عادی برگشته یا نه را می توان به مرور وقت پی برد ولی هنوز این داستان پنالتی زدن حل نشده است ؛ چه كسی در پاری سن ژرمن پنالتی می زند؟ امری پیش از این در پاسخ به این سؤال گفته بود منتظر بازی مون پلیه باشید تا جواب سؤال تان را بگیرید ولی در آن بازی نه نیمار بازی كرد و نه اینكه كلاً ضربه پنالتی گرفته شد.

از طرفی نیمار هم هر دو باری كه بابت رفتارش عذرخواهی كرده، بابت حركتش در رختكن مسابقه عذرخواهی كرده و هرگز نگفته حاضر است دیگر پنالتی نزند. اونای امری هم كه هنوز به طور مشخص به این سؤال پاسخ نداده و فقط گفته دوست دارد هر دو بازیكنش از این ضربات استفاده كنند با این شرایط كه پنالتی ها را تبدیل به گل كنند. پاریسی ها با این همه علامت سؤال، پنالتی، درگیری، مصدومیت و تساوی مهیای بازی آینده ساز گروهی در لیگ قهرمانان اروپا می شوند ؛ آن هم درست یكی، دو روز بعد از اینكه روزنامه آلمانی دستمزد واقعی نیمار را منتشر كرد و خشم كاوانی را بیشتر.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:خبرورزشی

واژه های کلیدی: رستوران | عذرخواهی | مصدومیت | ورزش | حاشیه ورزشی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *