خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

انتقال بزرگ در انتظار سامان قدوس

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید شاهد درخشش  سامان قدوس ستاره تازه کشور عزیزمان ایران در نیم فصل دوم مسابقه های باشگاهی در بوندس لیگا باشیم.

انتقال بزرگ در انتظار سامان قدوس

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید شاهد درخشش سامان قدوس ستاره تازه کشور عزیزمان ایران در نیم فصل دوم مسابقه های باشگاهی در بوندس لیگا باشیم.

سامان قدوس به بوندس لیگا می رود

انتخاب به عنوان عالی ترین مهاجم لیگ سوئد هم وقت با درخشش در خط حمله اوسترسوند در یورولیگ و تیم ملی کشور عزیزمان ایران در نخستین بازی های ملی باعث شد تا سامان قدوس زیاد از قبل در مارکتینگ زمستانی فوتبال سوئد و اروپا قرار بگیرد.

ستاره دو ملیتی تازه کشور عزیزمان ایران که فصل درخشانی را سپری می کند بعد از عبور از پیشنهاد پوشیدن پیراهن تیم ملی سوئد در مقدماتی جام جهانی 2018 قاره اروپا و برتن کردن پیراهن کشور عزیزمان ایران به عنوان بروزترین شاگرد کارلوس کی روش در سه بازی ابتدایی خود با پیراهن تیم ملی خوش درخشید تا جایی که بعد از بازی با پاناما و ونزوئلا تعریف و تمجیدها از این بازیکن به اوج خود رسید.

انتقال بزرگ در انتظار سامان قدوس

سامان قدوس با توجه به اتمام فصل فوتبالی سوئد با استرسوند تنها بازی های روز نهایی مرحله گروهی یورولیگ را در پیش دارد جایی که او در صورت افزایش با این کلوب کم نام و نشان به مرحله بعد تا بهمن ماه مسابقاتی پیش رو ندارد از همین رو پروسه فروش زمستانی پدیده تازه فوتبال کشور عزیزمان ایران و کلوب استرسوند روی میز قرار گرفت.

پرونده ای که سران کلوب سوئدی انتظار دارند سود چند میلیون یورویی جهت آنها در پی داشته باشد از همین رو مذاکرات با مشتریان سامان که عمدتا انگلیسی و از تیم های حاضر در چمپیون شیب هستند از هفته ها قبل شروع شد که این مذاکرات با اوج رفتن قیمت قدوس به یکباره متوقف شد. ولی حالا بروزترین مشتری ستاره دوملیتی کشور عزیزمان ایران نه انگلیسی است نه تیمی کم نام و نشان چون از آلمان و بوندس لیگا خبر می رسد بعد از لو رفتن پیشنهاد اولیه وردربرمن جهت خرید مهاجم ایرانی حالا پروسه انتقال او به آلمان در زمستان وارد فاز جدیدی شده است است.

بنا به اعلام رسانه های سوئدی کلوب آلمانی که در انتهای جدول بوندس لیگا اوضاع چندان مساعدی ندارد و پیرو همین شرایط قید همکاری با آلکساندر نوری سرمربی ایرانی الاصل را زد جهت برطرف کردن ضعف های گلزنی خود دو گزینه مهم دارد که نخستین گزینه آرناتوویچ از کلوب وستهام انگلیس است که بعید به نظر می رسد بتواند در زمستان به برمن برگردد.

دومین گزینه هم سامان قدوس نام دارد که خرید این بازیکن بسیار ساده تر از آرناتوویچ به نظر می رسد از همین رو کلوب آلمانی پیشنهاد دوم خود را به کلوب سوئدی ارسال کرده و تا حدودی نظر سران استرسوند را به خود جلب کرده هست. مسلما درخششی که سامان در مسابقه های یورولیگ همچنین پیراهن تیم ملی کشور عزیزمان ایران در بازی های گذشته داشت بی ارتباط با سماجت کلوب آلمانی با خرید بازیکن دوملیتی نیست، اتفاقی که می تواند راه او را جهت درخشش زیاد و حضور در ترکیب مهم کشور عزیزمان ایران در روسیه 2018 هموار سازد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید شاهد درخشش  سامان قدوس ستاره تازه کشور عزیزمان ایران در نیم فصل دوم مسابقه های باشگاهی در بوندس لیگا باشیم.

به این ترتیب کلوب بحران زده آلمانی بعد از خرید هافبک سوئیسی جهت زمستان حالا به نظر می رسد سامان قدوس را به عنوان دومین خرید بزرگ زمستانی مد نظر قرار داده تا با این کارها استارت خود جهت فرار از سقوط را بزند و خاطرات فصل قبل را تکرار کند.

عبارات مهم : انگلیسی – پیراهن
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: انگلیسی | پیراهن | مسابقه | زمستان | بازیکن | ایرانی | ستاره | ایران | آلمان | زمستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *