خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

وقت آشنا شدن آنها+ ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی!

خبرهایی راجع به ازدواج سحری قریشی و مهدی طارمی انتشار یافته است ولی ایا این خبر صحت دارد؟

وقت آشنا شدن آنها+ ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی!

خبرهایی راجع به ازدواج سحری قریشی و مهدی طارمی انتشار یافته است ولی ایا این خبر صحت دارد؟

واکنش سحر قریشی به ازدواج با مهدی طارمی

همه چیز از یک توییت باعشق از سوی مهدی طارمی مهاجم ملی پوش پرسپولیس شروع شد و بعد از آن بحث داغی در رسانه ها و اینترنت در خصوص ازدواج او با ستاره مشهور سینما شکل گرفت.

در روز گذشته خبرهایی در خصوص آماده شدن مقدمات ازدواج دو صورت مطرح عرصه هنر و فوتبال کشور عزیزمان ایران مطرح شده است هست. در یک طرف ماجرا سحر قریشی قرار دارد. بازیگری که نخستین بار با بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید و بعد از آن تبدیل به یکی از اشخاص فعال در سینمای کشور عزیزمان ایران شد. بازیگری که 5 میلیون و 800 هزار فالوئر در اینستاگرام دارد و یکی از محبوب ترین بازیگران زن سینمای کشور عزیزمان ایران است.

وقت آشنا شدن آنها+ ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی!

اما در طرف دیگر ماجرا مهاجم مشهور فوتبال کشور عزیزمان ایران و آقای گل دو فصل گذشته لیگ برتر مهدی طارمی قرار گرفته هست. طارمی سه فصل پیش در فوتبال کشور عزیزمان ایران صورت شد و بعد از آن در مسیری صعودی قدم نهاد تا جایی که امروز یکی از مهره های کلیدی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و از موفق ترین بازیکنان حاضر در فوتبال کشور عزیزمان ایران است.

گفته می شود در وقت سفر پرسپولیس به امارات در حالی که طارمی قادر به همراهی پرسپولیس نبود در امارات با سحر قریشی دیدار کرد و آشنایی این دو به ابراز علاقه طرفین ختم شد تا جایی که حالا صحبت از ازدواج این دو صورت مشهور و محبوب کشور عزیزمان ایران سر زبان ها افتاده است.

پس از آنکه مهدی طارمی منشتر شدن پستی در اینترنت نوشت: “یک زن تمام قشنگی هایش را مدیون مردی است که باعشق آنها را می بیند” این جمله باعث شد تمام آنهایی که با قراردادن کدهایی در کنار هم از ازدواج قریشی و طارمی خبر داده بودند این مسئله را بیش از هر زمانی جدی بگیرند. یکی از نزدیک ترین افراد به مهدی طارمی همشهری او در پرسپولیس حسین ماهینی است که با تصویر العمل خود عملا تحولی تازه را در آینده زندگی شخصی طارمی قبول کرده بود.

اما بعد از اوجگیری صحبت ها راجع به ازدواج طارمی و قریشی، سحر قریشی نسبت به این عنوان تصویر العمل نشان داد. واکنشی که در نوع خود جالب بوده هست. قریشی در تصویر العمل به خبر ازداواجش با مهاجم پرسپولیس گفته است: این خبر را نه تایید می کنم و نه تکذیب!

خبرهایی راجع به ازدواج سحری قریشی و مهدی طارمی انتشار یافته است ولی ایا این خبر صحت دارد؟

در حقیقت قریشی سیاستی را به کار برده که با تایید نکردن این عنوان در این مقطع توضیح بیشتری ارائه ندهد از طرفی او این عنوان را تکذیب نکرده آیا که ممکن است خبرهایی در راه باشند.

در سال های گذشته کمتر شاهد پیوند میان جامعه بازیگری و ستارگان فوتبال بودیم ولی این بار به نظر می رسد ماجرا جدی تر از بعضی شایعاتی است که در سال های گذشته راجع به بعضی ستارگان فوتبال و سینما مطرح شده است بود. باید دید تصویر العمل مهدی طارمی به اظهار نظر سحر قریشی چه خواهد بود هر چند مشخص است بعد از آخر اردوی تیم ملی ابعاد تازه ای از این ماجرا رو خواهد شد.

عبارات مهم : واکنش سحر قریشی – مهاجم ملی پوش
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: واکنش سحر قریشی | مهاجم ملی پوش | مهدی طارمی | محبوب ترین | پرسپولیس | سحر قریشی | روز گذشته | بازیگری | فوتبال | ازدواج | ستارگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *